Teen Приключенски игри

Тийнейджъри обичат да участват и да опитват нови неща , които са забавни и вълнуващи . Въпреки че тийнейджърите не винаги може да се очаква да отиде на едно приключение в света, те могат да намерят приключение в които играят игри. Приключенски игри са не само забавни и вълнуващи , но те ​​дават възможност да участват в нещо извън училище, и ще помогне да станем приятели с нови хора тийнейджърите . Улавянето на флага

Улавянето на флага е идеално приключенска игра за тийнейджъри , защото тя включва много тичане , риск и вълнение. За да играете играта, вие ще трябва да се разделят отбора на две. Екипите могат да се състоят от 10 или повече души всяка. Всеки отбор ще има флаг , която да бъде представена от всеки обект, като например пуловер или топка. След това ще постави всички играчи от един отбор от една страна, на равнопоставеност и на другия отбор от другата страна . След като направите това , всеки отбор поставя знамето на противника някъде в своята област . Целта на играта е за всеки отбор да улови флаг на другия отбор от пресичането на територията на другия отбор . Въпреки това , след като човек преминава в територията на другия човек , ако те са маркирани от играч от противниковия отбор , човекът, който е маркиран е заловен и тикнат в затвора (намира се някъде на страната от територията на противниковия отбор ) . Тези хора могат да бъдат освободени от затвора, ако те са маркирани от един от собствените си членове на екипа , които рискуват да навлиза в територията на другия отбор . Екипът , който може да улови знамето на противника и да го върне на собствената си територия , без да се маркират победи .

Water Пречка Course

Course играта The Water Пречка може да се играе с 20 или повече тийнейджъри. Имате нужда от свирка и таймер за една индивидуална и една голяма кофа и четири чаши на отбора , както и вода и всички други пречки елементи, които могат да намерят . След като имате 20 или повече играчи , разделени на играчите в четири играчи на отбора . Всеки отбор започва с четири празни чаши . Когато някой взривява свирка и започва таймера, всеки отбор трябва да навигирате през препятствия възможно най-бързо , тъй като те могат. Курсът на препятствие може да включва става под одеяло , преминавайки през обръчите или става наоколо конуси. Тя също може да има изисквания като се налага да стъпи всеки друг, ходене назад , балансиране чашките по определен начин, или нещо друго, което може да бъде приятен и изпълнен с предизвикателства . В края на курса, те трябва да се сложи водата в тяхната кофа . Отборът с най- водата в кофата , когато таймерът спира победи .

Публикувано в Games

Вашият коментар