Как да играя Pikmin 2 на Dolphin

. “ Pikmin 2″ е стратегия в реално време на видео игра пуснати за Nintendo GameCube , известен също като Nintendo делфин , на 30 август 2004 г. той е пряко продължение на оригиналния “ Pikmin “ игра. Играчът контролира лидер герой, който от своя страна насочва групи от малки извънземни същества наречени Pikmin който му помогне в побеждавайки враговете , премахване на физическите бариери и транспортиране на тежки предмети . Играта използва всеки бутон на контролера GameCube за движение , контрол на камерата и издаване на команди към Pikmin . Инструкции

1

Използвайте контролния лост за преместване на лидера в зоната около играта. Контрол на скоростта на движението му от това, колко трудно натискане на лоста . Натиснете бутона “ Y „, за да се промени лидери.

2

Превключване между Pikmin цветове , като натиснете наляво или надясно по посока подложка и натиснете „А“ бутона .

3

Използвайте бутона “ A „, за да имат Olimar извърши действие посока в света на играта . Натиснете “ A „, когато в близост до един враг да го ударя . Натиснете “ A „, когато в близост до засадени Pikmin да го изкореня от земята . Натиснете “ A „, а в близост до напълно развит Pikmin да го хвърли .

4

Натиснете “ B“ бутона, за да си подсвирква , за да отмените всички предишни поръчки на близката Pikmin и ги призовавам да отстрани Olimar се .

5

Натиснете “ X “ бутона, за да отхвърли Pikmin момента групиран с Olimar . Отхвърляйки също разделя Pikmin въз основа на цвета.

6

Натиснете бутона “ Z „, за да се промени ъгъла на камерата . Натиснете “ L “ бутона на спусъка , за да центрирате камерата зад лидера. Натиснете бутона на спусъка „R „, за да я увеличите камерата и навън.

7

Използвайте C – стик да инструктира вашата група на Pikmin да се премести в друга област . Натиснете бутона “ Старт /Пауза „, за да пауза в играта и достъп до екрана на менюто , т. екрана и радар екрана.

Вашият коментар