Dynamic Network разрешение ( ДНК)

The Authentication система Dynamic Network, или DNAS , е патентована система от Sony , която е създадена за своя Playstation игри платформа. Протоколът има две цели. Единият е да се даде възможност на потребителите да влезете в онлайн игри ; втората е да се предотврати със софтуерното пиратство . Sony стартира DNAS през декември 2001 г. за конзолата Playstation 2 . Той също така работи върху по-късните версии на конзолата. Online Gaming

The Sony Playstation 2 е в състояние да се свърже с уеб сайтове по интернет , което позволява на геймъра за достъп до онлайн игри. Игрите изглеждат така, сякаш те се изпълняват на локалната конзола , когато в действителност те пуска на отдалечения сървър. Това дава възможност на геймърите от цял ​​свят да играят главата до главата в мулти – плеър игри . Конзолата за игри трябва да има мрежов адаптер . Някои модели имат тези като стандарти , докато други се нуждаят от тях добавя . Друго изискване хардуер за онлайн игри с Playstation е карта с памет. В онлайн системи се нуждаят от карта с памет , защото това е мястото, където се съхраняват данни за удостоверяване .

Онлайн Access

система за разрешаване на Dynamic Network свързва своите разрешения за достъп до MAC адреса на в PlayStation . MAC адресът е трудно кодирани върху мрежовия адаптер . Това означава, че един играч може да подпише само в сайтове за онлайн игра от една конзола. Мрежовите настройки записват на картата с памет, също играят роля в утвърждаване на потребителя . Ето защо достъпът до игрите не е възможно без карта с памет. DNAS не е протокол, лична идентификация . Тя идентифицира само чрез извличане на Playstation настройки на мрежата от картата с памет по интернет , въпреки че сайтове могат да добавят по желание удостоверяване личен потребителски акаунт на върха на системата за DNAS .

Вашият коментар