Как да пишем на кампанията, D & D

Dungeons & Dragons (D & D ) е ролева игра, публикувани от Магьосниците от брега. Някои играчи , след като те са натрупали достатъчно опит , стават Dungeon Masters ( DMS ) . Работата на DM е да се създаде и организира кампании за други играчи. Те пишат историята , проектиране картата на света и контролира повечето елементи на играта . Те са разказвачът в центъра на действието. Проектиране на кампанията D & D е преди всичко творчески процес , но има и някои общи методи за approach.Things ви е нужно
Dungeons & Dragons “ Наръчник на играча “ Dungeons & Dragons
“ Dungeon магистърска Guide“
Dungeons & Dragons “ Ръчна Monster “
хартия за чертане
Pencil

Покажи повече инструкции
е. 1

Прочети всички три основни правилници , особено на “ Dungeon магистърска ръководство. “ То съдържа подробна информация за механика , борба, рейтинги на трудност и проверки на умения , наред с други неща. Той също така съдържа общи съвети за изграждане на кампанията и как да бъде ефективен Dungeon Магистър (DM ) за своите играчи .

2

Разработване на всеобхватна история, която ще бъде в основата на кампанията си на първо място. Каква е целта ? В повечето D & D кампании , играчите , определени за подобряване на света по някакъв начин. Целта може да бъде да се защити от един тиранин , разсее голямо зло , намерете мощен обект – има почти никакви ограничения тук . Някои Dungeons & Dragons кампании са толкова подробни като дълъг роман с subplots и десетки под- приключения. Ако сте нов за да бъдеш DM , започнете малък. Създаване на доста линейна история с ясно начало , среда и край . Оставете достатъчно гъвкавост, за да се коригира историята на вашите играчи “ поведение , когато играете .

3

Решете как на играчите герои ще се съберат . Да те започват като отговарят на случаен принцип в механа ? Дали са хвърлени заедно по стечение на обстоятелствата ? Не оставяйте вашите играчи без отделна цел да продължи за дълго. Кампанията ще загубят стимул , ако те нямат нищо да се движи в посока . Например, те могат да отговорят както другите затворници в работна лагер. Първата им цел, в този случай , би било да се избяга.

4

Създаване на картата на света . Докато “ Dungeon магистърска Guide“ дава предложения , няма “ правилен“ начин да се направи това . Можете да направите света , колкото искате . Някои DMS създават обширни светове с множество малки и големи градове , някои създаваме светове, просто достатъчно точни данни за извършване на историята. Една история с многобройни subplots и приключения обикновено ще изисква по-големи, по- детайлен свят . Решете къде се намират важни обекти и други герои ( Националната контактна точка ) . Построява всеобщата история линия на картата , като се започне с местоположението героите първия срещнат .

Вашият коментар