Как да спечелим една D & D Character Sheet

Dungeons и Dragons е била настолна ролева игра от средата на 1970-те години . Той е преминал през много различни издания , но всички от тях изискват , че всеки играч има характер лист. Елементите на този характер лист ще варират в зависимост от изданието , както и вида на характера , че играчът избира . Всяко издание е предоставил примерни празни листове характер . Въпреки това , можете също да създадете свои собствени листи характер с помощта на текстообработваща програма или електронна таблица на Excel , която ще направите изчисленията математика автоматично. Инструкции
Осъществяване на 3rd Edition или 3.5 Edition Character Sheet MarketBook.bg: 1

Създаване на място за основния описание характер. Това следва да включва линии за име на героя ви , вашето име, подравняване на героя , покровител божество , раса , пол , височина и тегло. Вие също ще се нуждаят от място, където да се изброят вашата класа и колко нива сте спечелили в този клас.

2

Създаване на блок за статистиката на героя ви . Напиши или въведете буквите STR , DEX , CON , INT , WIS и CHR във вертикална колона . Те стоят за сила , сръчност , физика , интелигентност , мъдрост и харизма . В предната част на всяко от тези писма , ще сложиш общ резултат за всяка статистика . От дясната страна на тези писма , вие ще искате да се изброят модификатори , които са причинили тези статистики да се променят от своите основни роли (като бонуси заради раса, ниво или оборудване) . Тогава се създаде една кутия показва какво модификатор всеки един от вашите статистики , ти дава. Например , ако резултатът ви е 14 , вашият модификатор ще бъде 2 . Вижте в „Наръчника 3rd Edition на играча “ за подробности относно това как да се определи вашата статистика и какви са модификатори .

3

Създаване на място на вашия лист, за да следите жизнени точки . Вие ще се нуждаят от място, където да запишете вашите максимални жизнени точки , вашите жизнени зарове ( какъв тип матрица поименно да се определи вашите жизнени точки) и място за запис на щети.

4

Създай свой бойни статистика блок . Тази област ще трябва да включите вашия броня клас , оръжия, използвани , инициативност, спестявания хвърля и атака ролки. Вашите статистики доспехи клас за 3rd Edition ще трябва да включва вашето докосване AC , AC , когато дюстабан , максимална Декс бонус чек броня дузпа и тайнствена недостатъчност заклинание. Някои хора избират да поставят своите заклинание устойчивост и намаляване щети в този блок . Вашата инициатива трябва да включва никакви модификатори от сръчност или подвизи . Savings хвърля трябва да включва база ролката и всякакви модификатори от магии , оборудване, статистика или раса . Вашите щети ролки трябва да има пространство, за да запишете меле , варира , грайфер и всички специални модификатори от оборудване , подвизи или нива .

5

Създаване на място за умения. Можете да се изброят всички умения, или само тези умения , в която сте закупили редици. След като сте в списъка на уменията , трябва да има място в непосредствена близост до списъка, за да запише дали всеки е клас умение или напречно клас умения. След това запишете колко редиците сте поставили в умения, способности модификатори и всякакви различни модификатори . Добавяне на всички тези и записва резултата общата способност .

6

Създаване на място за оборудване. Тази част на вашия характер лист трябва да се изброят всички от оборудването на вашия характер има . То също помага , ако включите своето тегло и колко от всеки елемент , който имате. Оставете допълнителна стая на вашия лист, за да добавяте елементи към този списък , колкото приключение. Също така е полезно да има различни видове оборудване , групирани заедно. Вие може да искате да сложите всички храни и основния приключенията съоръжения в една колона , магически предмети в друга , отвари в още един . Вие също ще се нуждаят от пространство , за да следите на парите. Разделете пари в платинени парчета, жълтици , сребърни и медни парчета парчета. Те обикновено се съкращава като PP, GP, Sp и сп .

7

определят място за записване на точки опит . Много хора избират да сложи на прицел точки опит , за да се постигне по-високо ниво , както и запис на текущото ниво на опит и някакъв опит награди.

8

Рекордни специални способности и подвизи . Тези специални способности, които могат да идват от раса, класа или конкретни промени приключенски свързани . Вие също ще трябва да запишете вашите подвизи .

9

определя зона за нуждите на класа – специфични. Заклинатели ще трябва заклинание листове, които изброяват колко магии те ще получат един ден , какви магии те знаят (за тайнствени колела ) и способност да следите какво магии са били хвърлени всеки ден . Божествени колела ще трябва да записват своите области , а всички колела ще трябва да записват своите спаси трудност класа номера. Духовници и паладините ще трябва да запише своя страна – немъртви информация. Варварите ще трябва да следите колко пъти те са бушува и колко време трае всеки ярост .

Осъществяване на четвъртото издание Character Sheet MarketBook.bg: 10

Създаване на място за основния характер описание . Това следва да включва линии за име на героя ви , вашето име, подравняване на героя , покровител божество , раса , пол , височина и тегло. Вие също ще се нуждаят от място, където да се изброят вашата класа и колко нива сте спечелили в този клас.

11

Създаване на блок за статистиката на героя ви . Напиши или въведете буквите : STR , DEX , CON , INT , WIS и CHR във вертикална колона . Те стоят за сила , сръчност , физика , интелигентност , мъдрост и харизма . В предната част на всяко от тези писма , ще сложиш общ резултат за всяка статистика . От дясната страна на тези писма , вие ще искате да се изброят модификатори , които са причинили тези статистики да се променят от своите основни роли (като бонуси заради раса, ниво или оборудване) . Е.
12

Създаване на място за запис жизнени точки и свързаните с тях показатели. В 4-то издание това включва максимално жизнени точки, втори вятър , спестявания смъртни Хвърля, изцеление удари, удари на ден , Пренапреженията използва , окървавен и точки за действие. Някои играчи също имат място в близост до техните жизнени точки, за да отбележат състояния като зашеметена или отврати .

13

Създаване на място, за да запишете реакциите . Рекордни такива неща, като инициативи , скорост, пасивен поглед , пасивно възприемане , имунитети и съпротивления .

14

Рекордни отбрана и атаки. Създаване на блок за запис на информация като доспехи клас , сила на духа спаси, рефлекс спаси и ще запазите за нуждите на статистиката на отбрана. Разделът за атака трябва да има линии, за да записват оръжието си , бонусът за хит , силата или сръчност модификатор , владеене , повишаване подвиг и щетите, които може да се направи .

15

Избройте наличните умения и има квадратче, за да отбележат дали вашият герой е обучен в тези умения а. Има много по-малко умения в 4-то издание , което го прави много по -лесно просто да се изброят всички тях върху листа характер. Маркирайте способността модификатора , които ги засягат и оставя място за каквито и разни бележки , които трябва да направите за уменията .

16

Record никакви състезателни характеристики, функции, класа, степента на владеене или други бележки.
<Бразилски> 17

Направете списък с оборудване. Списъкът с оборудване също се нуждае една секция, където да записвате това, което в момента са оборудвани във всяка „гнездо . “ Например , „главата“ е един слот , на който можете да носите един единствен каска, корона или друг шлем . Вие също ще се нуждаят от място, където да записвате съкровище.

18

Рекордни подвизи , говорими езици и опит спечелени точки .

19

Създаване на страница за вашия индекс на властта. Този фиш ще запише броя на правомощията , които имате и да ги съборят в най – воля, среща, ежедневно и полезност. Можете също така да искате да записвате информация за ритуал книга , колко страници са били използвани и каква е неговата цена е . Много играчи или да закупят или да създават карти, които да им помогнат да се проследяват техните правомощия и всички специфичната информация, необходима за всяка власт.

Вашият коментар