Правила за Street Fighter RPG White Wolf е

White Wolf е “ Street Fighter : The Storytelling Game“ ролева игра е публикувана през 1994 г. Въз основа на света на Street Fighter видео игрите , той използва вариант на системата Storyteller популяризирана в White Wolf е . “ Светът на мрака “ игри . Сега от печат , тя остава популярна за своите кратки правила и точна емулация на играта. Атрибути

Всички атрибути са разделени в три категории : физически , социални и психично . Физическите атрибути са Сила , сръчност и Stamina , на социален са харизма , манипулация и повърхност , и умствените са Perception , разузнаване и съобразителност . Въпреки че всички са полезни в определени часове , а някои бойни движения изискват проверки на атрибутите с социален или Mental атрибути , физически качества са склонни да бъдат най-важни. Те обикновено варира от 1 до 5, освен в случай на изключително мощни герои, които могат да имат атрибути на до 6 или 7. Наем Умения

способности са по- специфични области на експертиза. Те включват таланти, умения и знания. Те също така са степенувани по скала от 1 до 5. Талантите са вродените способности , като например Бдителност , Streetwise и Insight . Уменията са научени способности , като например Driving , Stealth и оцеляване . Знанието е научни занимания , включително компютър , Медицина и разследване . Всяка категория на способността също има способности, които могат да се възползват герой в борбата, като сплашване или Talent , Blind Fighting или Skill и Style Lore или знания. Продажба и Наем на техники и Moves

Защото това е на базата на една бойна игра , Street Fighter има доста здрава бойна система . Герои купуват нива , отново на 1 до 5 мащаб, в Punch , Kick , Block , Grab , Лека атлетика и Focus . След това те купуват специфични движения, много от които имат предпоставка нива техника. Различните движи имат свои собствени скорост и щети модификатори . По-бързи движения се осъществяват от една страна, и те правят щети според индивидуалните ходове. Moves могат да бъдат свързани заедно в комбинации , за да създават атаки unblockable верига.

Rolls

Когато се опитвате да постигнете нещо в Стрийт Righter Storytelling игра, можете да изберете подходящата атрибут и подходящи умения или техника . Вземете този брой на зарчета и да ги хвърли . Трудността се определя от GameMaster , с лесни задачи, които са по-ниски числа и по-трудни задачи, по-високи . Seven е средно предизвикателна поименно. Ако някоя от заровете валцувани са по-високи , отколкото този номер , действието е успех , с допълнителни зарове добавяне на нивото на успех.

Вашият коментар