Как да направите своя собствена Облекло Game

Децата се учат , когато те играят игри. Ето защо учителите да ги използват, за да помогнат на своите ученици. ESL писател Judie Hayes казва, че е важно да се научи да стил на учене на детето. Тя посочва, че повечето от новите ESL учащите са визуални или kinethetic учащи.

Учете английски като втори език (ESL ) студенти как да се идентифицират изделия от дрехи по име с една проста игра памет, отличен за визуални и тактилни учащи. Лесно е да се изгради , игра на дрехи памет добавя забавно да се иначе скучен урок. Направете своя дрехи игра тази вечер , и да го изпробвате с учениците си в morning.Things ви е нужно
Маркери
Обикновена хартия
тънък картон
Solid – цветни контактни хартия
облекло снимки от списания

Показване повече инструкции

1

Изрежете 24 , 3- на -3- инчови картонени квадратчета . Покрийте и двете страни на всеки квадрат с парче твърдо цветни контактни хартия. Изгладете всички мехурчета, които могат да се появят . Ако е необходимо , нарязани тънък резен да позволи на въздуха да избягат и да се изгладят хартията за контакт надолу.

2

Разделете си карти на две купчини с 12 карти всеки комин . Изключете всички карти , така че гладката страна е на дъното ; страната, където всички краища на контакт хартия се срещат , ще бъдат видими . Залепете една снимка от друг член на облекло на всяка карта в първата купа . На втория стека , залепете на 2 -по- 2 -инчов парче хартия на върха на всяка карта . След като лепилото изсъхне напълно , напишете името на всеки друг член на дрехи по отделните карти , които са 12 двойки.

3

Разбъркване на картите и да ги изложи в редове . Форма четири реда с шест карти във всеки ред . Всеки студент взема завой . А от своя страна се състои от превръщането две карти над . Ако те съвпадат , студентът казва името на статията на облекло и държи двойката . Ако те не съвпадат , картите са обърнати назад в оригиналния си място и следващият играч отива . Когато един студент прави един мач , той поема друг ред. Констатацията играч и идентифициране на най- двойки печели играта

4

Увеличаване на трудността на играта, както на учениците да учат. ; не се изисква учениците да идентифицират елемента правилно , докато те играят на игра най-малко два пъти.

Вашият коментар