На закрито /На открито Игри за деца

Защото не може да предскаже , нито да контролират времето , знаейки закрито /игри на открито за деца е полезно по няколко причини. Това го прави лесно да се премине от закрит до извън игра, когато дъждът спре. Като репертоар от разнообразни игри също предлага разнообразие от дейности за децата , дори и по време на дългите , зимни месеци. Криеница

Hide и да се потърси може да се играе само за никъде , вътре и на открито. Един човек е & усилвател ; ldquo ; това , & усилвател ; rdquo ; докато други се опитват да се скрият. Решете преди да започне играта , ако има някакви помещения или места извън граници , какви са границите и ако играчите могат да се крият заедно. & усилвател ; ldquo ; Тя & усилвател ; rdquo ; затваря очи и бавно се брои до 30 , както и останалите играчи да намерят места, където да се скрие. Веднъж & усилвател ; ldquo ; тя & усилвател ; rdquo ; достига 30 , тя отваря очи и викове , и усилвател ; ldquo ; Готови или не, идвам & усилвател ; ! rdquo ; и след това изглежда за всеки играч . Когато някой скривалището е намерен, & усилвател ; ldquo ; тя & усилвател ; rdquo ; казва лицето & усилвател ; име и и му място , като , & усилвател ; ; # 039 ldquo ; Matt под бюрото & усилвател ; . rdquo ; Мат е тогава вън от играта . Първият човек, забелязан е & усилвател ; ldquo ; тя & усилвател ; rdquo ; за следващия кръг .

патица , патица , гъска

Duck , патица , гъска е глупаво кръг игра много малки деца и деца в предучилищна възраст се ползват. Децата седят в голям кръг, с изключение на детето, което е & усилвател ; ldquo ; тя & quot . ; & усилвател ; ldquo ; Тя & усилвател ; rdquo ; разходки около външната страна на кръга , нежно докосване на всяко дете по главата , докато казваше & усилвател ; ldquo ; . патица & quot ; & усилвател ; ldquo ; Тя & усилвател ; rdquo ; произволно призовава едно дете & усилвател ; ldquo ; гъска & усилвател ; rdquo ; и работи около кръга. Детето, което е подслушван и призова & усилвател ; ldquo ; гъска & усилвател ; rdquo ; трябва да се изправи и да гонят & усилвател ; ldquo ; . го & quot ; Ако & усилвател ; ldquo ; тя & усилвател ; rdquo ; получава около кръга и сяда в & усилвател ; ldquo ; гъска & усилвател ; rsquo ; S & усилвател ; rdquo ; място , & усилвател ; ldquo ; гъска & усилвател ; rdquo ; става & quot ; . го & quot ; Ако & усилвател ; ldquo ; гъска & усилвател ; rdquo ; тагове & усилвател ; ldquo ; тя & усилвател ; rdquo ; преди & усилвател ; ldquo ; тя & усилвател ; rdquo ; седи в неговото място , & усилвател ; ldquo ; тя & усилвател ; rdquo ; остава & усилвател ; ldquo ; тя & усилвател ; rdquo ; за нов кръг

Вашият коментар