Как да направите своя собствена Skins за Unreal Tournament 2004

“ Unreal Tournament 2004 “ е първо лице стрелецът видео игра, която се отличава с обширна възможност да променяте и персонализирате играта. Има голям мултиплейър общност, която все още играе играта дори години след първоначалното пускане . По време на игра , а кожата е външния вид на вашия характер. Създаване на свой ​​собствен кожата е отличителен белег на силен играч . Тези конкуренти се открояват над останалите и често са обект на завист от всяка игра те join.Things ви е нужно
Мая PLE софтуер

Показване Повече Инструкции
Внимание към всеки детайл е от ключово значение .
<Бразилски> 1

Създаване на модел на вашия характер. Стартиране Мая PLE и отворете “ Model Editor . “ Се изисква известно познаване на Мая PLE създаване на модел. Създаване на груб очертания на торса , главата, ръцете и краката. Това ще бъде сближаването на размерите на героя. Помислете за това костите на вашия характер.

2

Използване на „Съвместното Tool IK „, за да се създадат съединения, които се доближават в човешкото тяло. Шийки, раменете , лактите , коленете и таза ставите ще бъдат необходими за кожата, за да се движи правилно. Мая PLE има обширни уроци по този въпрос и много хора прекарват години обучение как правилно да използват този софтуер.

3

Анимиране вашия модел. Подобно на всички видео игри , “ Unreal Tournament 2004 “ има богат анимация цикъл. Можете да създадете свои собствени анимации вътре на Maya PLE или внасят тези данни от предварително изграден характер. Данните вътре папките игри герой е обикновено , отбелязани под папката “ Анимация “ .

4

Texture героя. Мая PLE ще ви позволи да се прилага предварително направени текстури към повърхности вашия модел . Маркирайте повърхност, щракнете с десния бутон и изберете “ New Texture разположение. “ Това ще ви позволи да изберете вида на текстура можете да добавяте, които ще определят облика и стила на вашия характер. Можете да изберете текстура, която Мая PLE е заредена с или да добавите свои собствени , които сте създали или изтеглили от други SKINNERS . Повторете това , докато сте обхванати от модела и създаде характер всички ваши собствени .

5

Export новия герой от Мая PLE на “ Unreal Tournament 2004 г.“ Взема решение за име на героя. Когато изберете функцията за износ, експортирате файла като “ .upl “ . По този начин , “ Unreal Tournament 2004 “ може да разпознае вашия модел характер и кожата.

Вашият коментар