Как е Kinect Различен от EyeToy

? На Microsoft Kinect и EyeToy Sony са двете камери , предназначени за игрови конзоли . В различна степен , те могат да проследят движението плейър и включи този принцип във геймплей , а не просто да разчитат на традиционните преносими контролери. Kinect е значително по- сложна система от EyeToy , и двамата се различават по няколко съществени начини. Support Device

Kinect се прави за и подпори, на Xbox 360 конзола , част от “ сегашното поколение “ от юли 2013 година. Оборудването може да се използва с Windows компютри, като Microsoft пусна необходимите драйвери и код за разработчиците . EyeToy , от друга страна, е проектиран за PlayStation 2 , макар че той също работи с текущата поколение PlayStation 3 . Тя е наследник на Окото , е специално проектирана за PS3 . Нито EyeToy нито Окото има специфична подкрепа за използване на персонални компютри ; . обаче , можете да изтеглите трета страна драйвери, за да се направи или акт устройство като уеб камера и микрофон

Equipment

The Kinect е едно устройство с две камери – един за улавяне на изображението , една за дълбочина възприятие – и четири микрофони за филтриране на фоновия шум . The EyeToy и очите са както единични камери с вграден микрофон, който може да бъде засегнат от фоновия шум, а не може да различи гласове. Докато EyeToy и очите са с еднакъв размер и форма , тъй като повечето PC камери , на Kinect е много по-широка правоъгълна форма и има двигатели автоматично да го наклоните нагоре или надолу, за да получите най-добрата фокуса на плейъра.

Controllers

The Kinect не изисква играчите да използвате всяка форма на управление и вместо да приема инструкции единствено от движението на играчите. Окото не улови входни команди , но вместо да използва видеото на играча , за да създадете екранен образ смесване реална и игра кадри . The EyeToy може да приеме команди чрез два опционални ръчни контролери, които излъчват цветна светлина и проследяване на движенията на ръката на играча .

Depth Perception

Използването на две камери означава Kinect може да открие колко близо или далеч от екрана, играчът стои , и по този начин следите движение в три измерения. Окото и EyeToy следите само в две измерения – нагоре и надолу, наляво и надясно. Това ограничава възможностите отворени за игра дизайнери за движения за проследяване и стеснява обхвата на възможните входни команди.

Non -Gaming Използва

Конзолата Xbox включва поддръжка за Kinect контрол извън игрите. Например , вие можете да прокарате ръка, за да се движат през меню , или да използвате гласови команди, за да направите избор . Поддръжката на PC позволява широк диапазон от приложения на технологията . Окото и EyeToy се ограничават до подпомагане за конкретни игри , така че не може да ги използва за контрол на менютата или на други конзолни приложения .

Вашият коментар