Как да създадете RTS игра

A в реално време стратегия за игра , или RTS игра , е компютър или видео игра, която поставя играча в командването на виртуална армия, която трябва да се бори срещу други армии. Като командир , играчът трябва да се съберат средства , да реши конкретните единици , които той иска в армията си и да насочва тези единици в атака и защита маневри , за да изпълни изискванията победата на играта. Проектиране на RTS игра представя специфични предизвикателства за игра дизайнер. Инструкции

1

Изтегляне на игра дизайн на двигателя. Това е програма, която осигурява необходимата рамка за развитието на RTS игра. Stratagus и Orts са безплатни RTS двигатели.

2

Напишете игра парцел и обратно история. Дайте вашата игра специфична настройка, като средновековни времена, днес , пост – апокалиптична ера или по-далечно бъдеще . Създаване на няколко фракции за играта и да се опише ситуацията на конфликт, който съществува между тях.

3

Създай игра единици. Направете различни единици , които отговарят на различни капацитети в игра и борба , като например строителство, ремонт , разузнаване , светлина борба, тежка борба, набези , Лов на сделки , въздушна подкрепа , анти – самолети и супер-оръжие . Присвояване на разходите на тези звена в зависимост от тяхната полезност. Всеки RTS игра има някои ресурс или валута , който определя способността на играча да се създават нови звена; да реши каква част от този ресурс или валута играчът трябва да се изразходват за всеки тип устройство. Дизайн на своите дялове по такъв начин, че всички единици на дадена фракция има визуални прилики.

4

Създаване сгради. Присвояване на конкретни задачи на всяка сграда , като производството и научно звено .

5

Създаване на технология дърво. Планировката всички технологии, единици и сгради , че всяка фракция могат да създават по такъв начин, че по- напредналите от тях само се предоставят след играчи са направили необходимите строителни и изследвания сградата до тях.

6 <стр. > Run тестове игра на обикновена карта . Работа на всякакви грешки, които се появяват в игра.

7

Създай игра карти . Направете терени , които оспорват играчи по различни начини . Създаване на някои, които са симетрични “ хъбове „, които дават едни и същи изходни ситуации на всички играчи . Създаване на други, които дават асиметрични изходни позиции , вероятно с повече играчи от едната страна на битката , отколкото върху другата.

8

Създаване на кампании за един играч . Направете серия от карти, които , вместо наемане на общ изкуствен интелект , имат специфични ситуации, които играчът трябва да се изправят , в който компютърните си опоненти имат специфични задачи, които да извършват. Например, някои карти за кампанията може да има подкрепления пристигат в битката при определени моменти във времето. Място задейства на картата , че да предизвика събития да се случи , когато играчът отива в определени места или изпълнява определени цели .

Вашият коментар