Определението на аналогови бутони за Video Game Controllers

Използването на видео игра контролер с аналогови бутони може да ви даде по-фина степен на контрол над вашите игри. Аналогови бутони са в състояние да променят продукцията си на базата не само когато те са притиснати , но също така и въз основа на колко е трудно те ​​се притискат . Познаването на теорията зад аналогови бутони и пръчки може да помогне да ви даде представа за развитието на съвременни контролери за видео игра. Analog и Digital

Концепцията на аналогови и цифрови сигнали се простира далеч отвъд видео контролери за игри . Цифровият сигнал е този, който може само да има две стойности: включен или изключен. Тези две стойности понякога са посочени в изчислителни среди като двоични стойности “ 1 “ и „0 „. Computer мрежовия трафик е пример за цифров сигнал . От друга страна , аналогов сигнал е непрекъсната вълна , отколкото бързо серия и изключване на сигнали . Звуковите вълни пътуват във въздуха са примери за аналогов пренос . Наем аналогови бутони

цифров бутон на контролера могат да генерират само едно ниво на продукцията . След натискане на бутона е достатъчно твърд , контролерът ще кажете системата на игра, за да извърши действието, което съответства на този бутон натиснат. Аналогови бутони , обаче , могат да усетят нещо повече от просто “ избута “ или “ не избута “ стойност. Например , като се използват аналогови бутони като педала на газта в състезателна игра означава, че можете да контролирате колко е трудно да се ускори чрез натискане на бутона с различна степен на сила .

Вашият коментар