Как да проектирате свой собствен System Game

Разнообразието от игри в света е потресаващ , но като език, като всички те имат някои черти в общ . Точно както всеки език има набор от граматични правила, които се описва как да се комбинират думи , така също всяка игра има правила за манипулиране на нейните компоненти . Някои системи за игри , като шах, са силно оптимизирани и да се използват за много малко подобни видове игри . Други, като ролеви игри , са много по-отворени – ended.Things ви е нужно
Notepad и моливи (не е задължително , но се препоръчва )

Покажи повече инструкции

1

Решете какъв вид на пространството играта си система ще се работи. Chess , например, използва 8х8 масив от площади (въпреки, че “ системата “ шах обхваща всякакъв размер решетка ) . Военни игри ( настолна или компютър) се проведе на някаква карта . Tag, криеница и атлетични спортове се провеждат в „реално “ пространство .

2

Направете списък на видовете компоненти играта си система ще се справят . Това са нещата, които ще бъдат манипулирани в играта пространство , като мъжете на шахматната дъска , но те също така да включва неща като действителни органи на играчите в спортни игри ( или техните аватари в компютърни игри ) , оборудване и символи , маркери , фонови обекти и така нататък. Не е нужно да се идентифицират всеки обект ; просто се съсредоточи за сега на видовете обекти. Например , ако трябва да проектирате нещо като шах , нямаше нужда да се измисли пешки и топа и рицари на този етап; вие само ще трябва да се отбележи, че вие ​​ще трябва парчета, които имат различни начини на придвижване на дъската .

3

вземе решение за структурата на време за играта си система. Ще бъде походова , и ако е така ще се редуват играчи завои, както в шахмата , или ще те направят своите завои едновременно, като в рок -ножица-хартия ? Имайте предвид, че дори и в реално време игри могат да бъдат концептуално разбити на отделни фази ( и по принцип трябва да бъде, ако те са реализирани като компютърни симулации , дори ако тези фази са невидими за плейъра) . Като минимум , тези фази ще включват фаза на решение ( когато играчът прави избор ) и етап на действие ( когато изборът се извършва и ефекти промяна в играта пространство ) .

4

създадат правила за това как различните компоненти на играта си система ще си взаимодействат. Това е “ граматика “ на вашата система : Как нещата се държат ? В игра като шах, това възлиза на определяне на валидни ходове за всяко парче . В една по-сложна игра симулация на компютър , той може да бъде нищо по-малко от изработване на цялата физика на двигателя. Някои игри разчитат на randomizers , като зарове или центрофугите (или генератори на случайни числа в компютърни игри ), за да помогне за разрешаване на някои от тези взаимодействия.

5

изгради проста макет на играта си модел. Често това може да бъде направено изцяло с молив и хартия, макар и за компютърни игри, може да се наложи да пиша някакъв тест код. Използвайте моделът да тичам няколко симулации, за да тестват как работи вашата система за игра в различни сценарии. Вие най-вероятно ще откриете, че един механизъм е тромава или неадекватна по някакъв начин. Не се обезкуражавайте ; това е част от процеса . Вие често ще трябва да се върнете към предишна стъпка и редизайн компоненти. Това не е необичайно да се наложи да се върна и да ремонтирам целия модел от нулата , но всеки път, когато го направите, вие знаете повече за това какво прави и какво не работи.

Публикувано в Games

Вашият коментар