Как да направите добро Clues за Scavenger Hunt

Един от най -добрите игри, партийни , и една , която може да бъде адаптирана към всяка възрастова група , е лов . Играта събужда детектива във всеки от нас , както ние се опитваме да разгадаят улики и да намерят скрити предмети, които в крайна сметка водят до голямата награда . Но идва с умни улики може да запази партията- грънчар през нощта . Какво е необходимо за тези улики за да бъде безценен е малко предвидливост , а може би и на способността да се излезе с думи, които се римуват . Инструкции

1

Решете от вида на лов сте планиране . Ако вашата страна има една тема , като пират парти , или на парти грим , база вашите обекти да бъдат намерени на темата, която сме създали , или планират обектите да бъдат открити на базата на местоположение, цвят , или от А до Z списък.

2

Изберете типа на улики , който искате да използвате. Има четири основни типа : лов дълги улики , където е била открита вещта по протежение на пътя , но не е дестинация , като например сграда или улица ; навигационни улики , които се движат на лицето, от едно място на друго ; местоположение улики , когато загадъчен улика предлага намек за неща, за да се намери там ; и докаже -ти- са – има представа , където участниците трябва да вземат една картина да се докаже , че са там , или да се върне нещо от сайта .

3

Използвайте гатанки или кръстословица пъзели за създаване на ваши улики . Има кръстословица софтуер пъзел , без заплащане он-лайн, и гатанка софтуер на разположение за закупуване творение, но най-добрите улики са тези, които правят до себе си. Напиши основните думи, използвани за описание на статия , обект или място. Помислете за думите , които можете да сменяте за някои от тези описателни думи . Опитайте се да намерите думи, които се римуват или вървят заедно , или имат различни значения. Един пример: . Речните легла и спален

4

Започнете с дълго описание на обекта или мястото , и да започне премахване на думи или закриващ факти. Например , едно дърво може да се опише като място, където птиците си свиват гнезда , или диван е място, което има оръжие , но не е човек .

5

Създаване на криптограма , където номера равен писма . Присвояване буквата А до номер 1 , B е номер 2 и т.н. Ловците ще трябва да реши криптограмата , преди те да могат да използват улика .

6

Използване на картини като улики , но вземат близки планове на мястото или обекта, така че не е лесно да се идентифицират .

Вашият коментар