Електронни мишена Games

Според автора Джеймс Мастърс в статията си “ История на дартс и друга полезна информация , “ за първи път се споменават в играта на дартс появява в две списания датирани 1819 Посочени като Puff и Dart , играта изисква играчите да. използвате тръба за спояване на огън стрела по мишена от концентрични пръстени. Играта на дартс е развила значително от тази ранна версия , а сега няколко версии на играта съществуват. Електронни Dartboards предоставят играчи лесна за използване система за точкуване различни стрела игри. “ 301 “

В “ 301 „, всеки играч започва играта с 301 точки , а целта на играта е за играчи, за да намалят тяхната вкарвайки за 0 . За всеки номер играч хитове, че Общият брой се приспада от общата си резултат. Например , ако един играч удря двойна 20 , 17 и 2 , общо 59 точки се изважда от общата си резултат. За да спечели играта , резултата на играча трябва да достигне точно 0 . Така че, ако един играч има 17 точки, останалите , те трябва да удари 17 , или две или три числа, които са равни на 17 , за да спечели . Ако играч вкара повече от 17 точки в един кръг , вкарвайки я нулира до 17.

“ Cricket “

За разлика от “ 301 „, обект на “ Крикет “ е за един играч да вкара повече точки от съперника си. Точкуване в играта се осъществява чрез натискане на цифрите 15 до 20 и бикове око. След като даден играч е ударен по номер или бикове очи три пъти , той започва да спечели точки всеки път, когато той удари този номер след това или друго резултати бикове очи . Всеки играч може да продължи точкуване на номер или бикове око , докато опонентът му удари , че един и същи номер три пъти или сам вкара три бикове очи. В този момент , тази част на борда се счита за “ затворена „, и никой не може да вкара гол в този раздел вече. Когато всички номера и бикове очите са “ затворени „, играчът с най-много точки печели.

Вашият коментар