UDK е видео игра комплект за развитие , която използва Unreal двигателя. Можете да създадете потребителски типове игра, карти и модове с UDK . A SkyBox в UDK е въздушно наслагване, което се подобрява детайла и атмосферата , обхващащи карта. UDK идва с вграден в SkyBox материали, които могат да бъдат използвани , или можете да импортирате нови обичай SkyBox текстури. За да направите SkyBox за карта в UDK , отворете браузъра на съдържание и търсене на небето мрежести материи . Инструкции
1
Load UDK и започват нова карта или да отворите вече съществуващ такъв .
2
Отворете Content Browser в горната част на екрана и кликнете върху “ All активи. “
3
Кликнете върху “ Статични Мрежи “ и тип“ Sky „в полето за търсене. Изберете небе мрежа, която ви харесва, и го плъзнете , за да областта на картата .
4
Превключване към изглед отстрани , за да получите по-добър ъгъл на окото и го разпространява по света картата .
<Бразилски> 5
щракнете с десния бутон върху телената SkyBox да отвори своите свойства. Махнете отметката опциите следвате, за да си осигурите SkyBox изглежда подходящи по време на игра : . „Гласове Shadows „, “ Cast Динамични Shadows “ и “ Cast Статични Shadows “ Поставете отметки в квадратчетата за “ Приеми Lights “ и “ Приемете Динамични Lights „, за да превърнат тези опции на .
6
Кликнете върху “ Save“ , след като сте приключили с картата .