Как да създадете своя собствена снимка Game

Ако се опитвате да научи вашето дете или предучилищна възраст детето да признае основните фигури , букви, цифри или предмети от бита , изработи проста игра на дъска , което ще направи ученето вълнуващо и забавно. Комбинирайте основните занаятчийски доставки като картон и стикери с вашите собствени снимки или изображения подрязани от рециклирани списания да се създаде игра, която позволява на детето си да учат и играят по едно и също време. Нека детето ви завършване на съответната дейност с други деца или да играете сам само за fun.Things ви е нужно
8.5 – от -11- инчов картон
Paper тример
Glue придържаме
Писмо стикери
Маркери
Pen
Брой стикери
снимки на членове на семейството и обекти
фигурки, пластмасови дискове , копчета или монети

Показване повече инструкции

1

дизайн на картината дъската на 8.5 – от -11- инчов парче картон . Направете пространства на играта с помощта на хартия тример за рязане 15 2- инчови квадрати от картон в цвят, който контрастира с дъската . Използвайте лепило стик за поставяне квадратите на дъската в три редици от пет квадрата – центъра на квадратите на картон , оставяйки пространство между квадратите , така че те не са се допират.

2

Използвайте писмо стикери за създаване на думата “ начало “ на горния ляв квадрат и „Край “ на долния десен квадрат . Напиши “ се движи напред две пространства “ и “ се движи обратно две пространства “ на две произволни точки на дъската с цветни маркери. Украсявам останалата част от квадратите с драскулки писалка.

3

Създаване на картите картина игра чрез рязане трета цвят на картон в 80- 3 -по- 5 -инчов карти с хартия тример . Украсяват 26 от картите с индивидуални писмо стикери . Декорирайте 20 от картите с цифри стикери от 1 до 20, да постави снимки на членове на семейството или обекти, като например храни , животни и форми на останалите карти с лепило стик .

4

Съберете предмети, за да използвате като игра парчета като фигурки играчки , пластмасови дискове , копчета или монети.

5

Започнете играта с удар на парчета игра на „Старт“ квадрат и отдаване под наем на едно дете се направи карта. Ако детето може да назове обекта на снимката, тя може да се движи напред две пространства. Ако трябва да поиска от детето въпрос като “ е , че една крава или котка ? “ играчът се движи само напред едно пространство за получаване на правото на отговор. Играчите се движат обратно един квадратен за неправилни отговори , и първото дете да достигне „Finish“ квадратни победи .

Вашият коментар