Как да се изгради един Wizard Character за третото издание Dungeons и Dragons

Wizards са най-разнообразни герои в Dungeons и Dragons играта , и докато те започват по-скоро слабо , те могат потенциално да се превърне в най-мощния клас на разположение в играта . При създаване на нов магьосник характер , внимателно да обмислят пътя, който искате от него да се вземат по време на хода на campaign.Things ви е нужно
наръчник Player е.
Dice Paper
Pencil
<Бразилски > Покажи повече инструкции в
1

визуализирайте концепция за вашия магьосник характер. Вие сте по-заинтересовани в изграждането на един млад , наперен и елегантен магьосник, който хвърля огнени топки и мълнии , или може би научна стар мъдрец по-подходящ да гадаят бъдещето и идентифициране на магически предмети ?

2

Консултирайте се с Вашия Dungeon магистър , за да видите , ако той или тя има някакви специални вътрешни правила или ограничения, които трябва да имате в предвид, докато създаването на своя характер.

3

Разточете шест първични статистика новия си магьосника . Вашият Dungeon Магистър също може да имат специални правила за това как да се търкаля тази статистика , така че не забравяйте да попитате предварително. Правописа леене способността A магьосник е свързана с неговата интелигентност резултат , така че, постави най-високата си преобръщане в този Stat първи , след което разгледа концепцията за характера , когато сте пускането на останалите пет резултати . Ако искате да мулти – клас като боец ​​, може да искате да се сложи най-висок резултат в сила. Ако вашата концепция е за лидер на партията , с бърз ум и хитър език , вашите високи ролки могат да бъдат по-добре поставени в харизма или мъдростта на статистиката .

4

Вземете под внимание всички расови корекции статистика , които се нуждаят да се направи . Половин орките обикновено е лош избор за един магьосник , защото всички полу- орки изважда две точки от тяхната интелигентност резултат – въпреки че това може да се компенсира с необичайно високо руло или като взема под внимание допълнителната точка, която може да се добавя към статистика за всеки четири нива характер печалби .

5

Преценете дали вашият нов помощник ще бъде обща правописа пудра или специалист. A съветника може да избере да се специализират в една специфична училище на магия , докато преставаме способността да правят заклинания от друго училище . Помислете за тази опция много внимателно. Докато тя може да изглежда като добра идея да спечелят допълнителни пресъздаване магии , които се занимават големи количества вреди , на отстъпление от невъзможност да се хвърли заклинание магии може да се превърне в сериозна пречка по време на кампанията.

6 <стр. > Помислете набира запознати за съветника си. Получаване животно запознати поддава много ползи , но възможните последствията могат да бъдат катастрофални . A запознат е добре за скаутите от местата, където самият съветник може да е в състояние да отида, или доставяне на допир магии за атака от страна на съветника. Но ако познатото трябва да бъдат убити , съветникът постоянно ще загубят точки опит и да бъде в състояние да получи нов познат за една пълна година . Различни животни дават различни обезщетения на съветника. A жаба запознати дава съветника още две точки от конституцията , а бухал подобрява способността на магьосника да се измъквам наоколо в тайна чрез повишаване на уменията “ се движи безшумно “ .

7

Изберете умения и подвизи за съветника , които са подходящи за света на кампанията и че в съответствие с вашия концепция характер. Трансфер на знания и умения за магичност герой, който ще бъде начетен и е в състояние да си припомни важни факти в точния момент. Умения като се движат безшумно или скривалището би било по-подходящо за подъл, закачлив съветника. A магьосник, който има физически способности , както и книгата хитрост ще вземете якост на базата умения като катерене , плуване или езда.

8

изберете начален магии да опиша с правописа книга на магьосника . Големият актив на съветника е гъвкавост му в правописа леене, така че изберете най-различни заклинания, които могат да бъдат използвани в най-различни ситуации. Заклинанието “ магия ракета“ е чудесно за една враждебна среща с група от великаните , но не помага изобщо за подпомагане на страната, с преминаването на широка пропаст , когато на моста в него е била унищожена .

9 <стр. > Добавяне на финалните щрихи към плът съветника си от избора си подравняване, покровител божество и индивидуалност. Както и да е друг знак , един съветник е по-вероятно да бъде егоист и злото като почтен и добър . Добави странности или недостатъци на характера , за да я отличи от други, като заекване , проблем с хазарта или дълга необходимостта да се помогне на хората в нужда , дори ако това може да бъде опасно .

<Бразилски>

Вашият коментар