Какви са игри, които децата играни през 1950 и 1960

? Деца през 1950 и 1960 -та най-различни игри, които оспорват както на ума и тялото. Те включваха познае игри, както и текущите и състезателни игри като Двадесет Въпроси, Red Rover и патица , патица , гъска . Много от игрите, които все още се играе от деца днес . 20 Въпроси

Тази игра се играе навън, вътре или по време на пътуване . Един човек си избира човек , място или нещо . Другите са 20 въпроса да отгатне правилния отговор . Те може да поиска само въпроси , които изискват да или не отговори. Въпроси могат да бъдат “ Дали това е човек? „, “ Дали това място ? “ или “ Това лице от мъжки пол ? “ Лицето, с верния отговор получава да изберете следващата тема . Ако никой не познае верния отговор , на човек, който е избрал темата избира друго лице , място или нещо и въпросите започват отново.

Simon Says

“ Simon “ вика посоки за всички да следват. The “ Simon “ повикващия може да се каже , “ скочи нагоре и надолу „, “ Обърни се „, „Докосни носа си “ или други директиви . Целта на играта е за тези, които играят само да следвате указанията , когато се предшества с фразата „, казва Саймън. “ “ Саймън казва, скочи нагоре и надолу „, “ Саймън казва обърнеш “ или “ Саймън казва докоснете носа си . “ Ако следвате указанията , дадени без “ Саймън казва “ фраза , вие ставате на повикващия или “ Симон „. Продажба и Наем на Red Rover

Детски форма линии навсякъде от 20 до 50 фута един от друг , в зависимост от наличните за игра на игра пространство . Тези, във всеки ред плътно се държат за ръце . Едната страна призовава към другата страна , „Red Rover , Red Rover , изпратете ( на името на лице в друга линия ) веднага. “ Лицето на име работи толкова силно, колкото е възможно , за да другата линия с намерение да пробие линията. Ако тя успее да счупи линията , тя избира човек от прекъснатата линия и се връща към първоначалното си линия. Ако тя не е в състояние да пробие , тя се присъединява към линията тя се опита да пробие и на другата линия се провиква , „Red Rover , Red Rover изпрати ( на името на едно лице в друга линия ) веднага. “
MarketBook.bg: Freeze Tag

Изберете едно лице да бъде “ It. “ Целта на “ It“ е да маркирате всички останали. След като се докосна трябва да се замразява в позиция. Играчите докоснаха са “ замразени “ и не могат да се движат , докато играта е над или до човек, който не е замразен, се допре до тях , за да “ размрази “ тях. Играчът, който се маркира три пъти се превръща в „то“. Ако лицето, което е “ It“ успява да да “ замразява “ всички играчи по едно и също време, така че всички са “ замразени „, той може да избере лицето, което заема мястото си като “ It. “

<Бразилски > патица , патица , гъска

деца правят голям кръг , преди да седне на техните хълбоци с ръцете си под мишниците им се представя за патици . Един човек е избран като “ лисица „. Лисицата ходи бавно около кръга докосвате всеки човек по главата и каза: “ Duck . Duck . Duck . “ Децата могат да се махат с крилата си като кръговете на Фокс. Накрая , лисицата смесители някой и казва: “ гъска „. Когато това се случи на състезание произтича . Гъската трябва да скочи и тичам около кръга опитва да маркирате лисицата преди лисицата може да се осъществи я в кръга. Ако лисицата се върне там, където състезанието започна първо , кокошката става лисицата . Ако гъската тагове лисицата първо , лисицата вземе още една крачка.

Вашият коментар