Как да си направим една игра за първокласници С Tagboard

студенти първи клас работят за разширяване на своя опит и знания в уводна четене , събиране, изваждане и социално взаимодействие един с друг в училищната среда . Играя целенасочени игри със студенти първи клас е един ефективен начин да практикуват умения , необходими за овладяване цели в тези области. Ашли Андерсън, на College на Мериленд Св. Богородица , проведе проучване и е установено , че студентите , които прекарват времето си играе образователни игри по-добри резултати на пост- оценки в сравнение с резултатите си предварителна оценка . С помощта на парче tagboard , една игра може да бъде конструирана , че да помага на студентите първи клас към по-широко разбиране на фокус skills.Things ви е нужно
Tagboard
Маркери
Ножици
Pencil

Показване повече инструкции
е. едно първите студенти клас практика умения , когато играете на целенасочена домашна игра.

Завъртете tagboard хоризонтално и скица плевня с молив в горния централната част на tagboard . Начертайте ограда, която се простира от страни на хамбара към двата края на tagboard , създаване на фон за една ферма сцена на върха на борда на играта. Sketch крави, коне и прасета , които стоят зад оградата . Sketch пилета и петли седят на върха на парапетите ограда . Напишете думата “ Winner “ на вратата на плевнята . Начертайте една овца и едно прасе бек- ту-бек в долната част, централна част на tagboard . Създаване на пътища за свързване на кръгове , както за овце и прасето да се движат по ръба на tagboard и по протежение на оградата , за да достигне до вратата на плевнята . Започнете с кръг на овцете и лицата свински . Равенство свързване кръгове по дъното на tagboard към долния ъгъл. Продължи изготвянето кръгове на двете страни на tagboard , по протежение на долната част на оградата и да прекратите и двете пътеки на кръгове на вратата на плевнята . Напиши думите “ Стопански двор Fun – Махни си Animal до плевнята за Dinner “ в центъра на геймборд

2

Изберете обективен или набор от умения на студентите викторина . . Напишете въпроси или уравнения , отнасящи се до целта на набор от индексни карти. Напиши “ Stuck в калта . Загубихте завой “ на четири карти. Напиши “ Ride трактора. Преместете напред две пространства “ на четири карти. Цветът на дъската с набор от маркери.

3

Инструктирайте двама студенти да поставите топчето въпрос карти с главата надолу между тях . Студентите поставят една игра маркер върху овцете и една игра маркер на прасето . Започнете играта с преобръщането на карти и четене на ред . Правилни отговори водят до маркера за игра се движат напред едно пространство. Неправилните отговори водят до пропуснати завой. Първият играч, който достигне до плевнята е победител.

Вашият коментар