Как да играя Caylus

Caylus е стратегическа игра за двама или повече играчи . Основният механизъм на Caylus включва поставянето символи на различни сгради , разположени по криволичещ път. Играчите могат да изградят още сгради в течение на една игра , но преди всеки кръг жетоните се поставят наново. A специална част , наречена ректор определя кои сгради да се използва по време на всеки кръг , и пускането си парчета, с оглед на това е ключов елемент от game.Things ви е нужно
Caylus игра на дъска в
Покажи повече Инструкции

1

Дайте всеки играч всички къщи и работника знаците на един цвят. За всеки играч , поставете плоска знак на цвят нея на първо място на всяка от четирите благоприятни песни , точка пространство нула победа и някъде под моста. След това вземете останалата плоска логика за всеки играч , да ги смесват в ръцете си и случайно да ги възлагат на пистата на своя ред.

2

Shuffle розовите сградите и да ги поставят на случаен принцип през първите шест пространства. Поставят се големи и малки бели символите ( съдебни изпълнители и ректор , съответно) в последния розово сградата. Дайте на всеки играч две храна , едно дърво и пет златни . Вече сте готови да започнете играта .

3

даде на всеки доход играч на два златни, в допълнение към едно злато за всяко пребиваване , които той притежава . Започвайки с първия играч от порядъка завой и продължава надолу по реда, на свой ред , всеки играч може да плати един милион злато да поставите знак работник на всяко незаето сграда пространство на дъската или на замъка. След като последният играч в реда на свой ред взема завой , върнете се в началото на реда и да продължи пускането работници.

4

Поставете плоска жетон под моста на първото открито пространство на моста . След като сте направили това, вие не може да пусне повече жетони работниците по време на този завой. В допълнение , всички останали играчи продължават да поставите символите на работниците трябва да плащат една екстра злато на символична . Тази такса се увеличава с всеки играч , който минава , толкова по четири -плеър игра , след като трима играчи са преминали , последният играч трябва да плати общо четири златни за всеки допълнителен знак работник тя иска да пусне .

5

активирате сгради с жетони работник За надолу по пътя , като се започне с шест сгради, разположени в борда преди моста . Когато една сграда е достигната със символичен работник , играчът, който е собственик на този работник отнема действието написано на сградата и след това възвръща нейния знак .

6

Преместете ректор , след като са преминали първите шест сгради . Започвайки с играча, който първи мина , всеки играч може да се движи ректор до три места в двете посоки , като се обръща едно злато на пространството. След като всеки играч е имал шанс да се движат ректор , върнете се към стъпка 5 за да активирате сградите след моста .

7

Спрете активиране на сгради , когато стигнете до мястото с ректора на него. Ако работник не е в тази сграда , тя е активирана, но няма други сгради са активирани .

8

Билд в замъка , като плащат една храна и други две различни стоки за изграждане на част от замъка. Играчите, които се поставят на работник в пространството замък може да се изгради като много парчета , тъй като те могат да си позволят . Който изгражда повечето парчета всеки ход печалби една услуга , с връзки ще първия играч, който поставя работник в замъка. За да получат подкрепа , се движат един от ваша полза символите напред една пространство и изпълнението на съответното действие на това пространство. Всеки играч, който пуска на работник в замъка , но не може да си позволи да се изгради там губи две точки за победа .

9

Преместете съдебния изпълнител . Ако ректор е в предната част на съдия-изпълнителя , преместете пристава две места надолу по пътя . В противен случай , да се премести на съдия-изпълнител едно място надолу по пътя . Когато съдебният изпълнител достига точкуване пространство , играчи, които са построени две парчета от замък в текущата секция получат услуга , и всички по-нататъшни сграда трябва да се проведе в следващия раздел .

10

сложи край на играта след третата точкуване пространство ще е достигане и всички услуги се предоставят . Който има най-много точки печели победа !

Вашият коментар