Как да направим един бонус Етап на MUGEN

бойна игра фенове , които искат да се опита ръката си към създаване на свои собствени 2D бойна игра могат да опитат популярната програма за създаване на бойна игра Mugen . Предлага се като свободно изтегляне , MUGEN позволява на играчите да създават свои собствени герои и етапи бонус или просто да изтеглите и да внасят тези, създадени от онлайн MUGEN общност. Макар MUGEN е комплексна и предизвикателна програма, за да научите , можете да започнете малък , чрез изграждане на основната сцена с преден план и background.Things ви е нужно редактор
MUGEN
Снимка на MarketBook.bg Покажи повече инструкции <Бразилски>
1

поетапния план си, преди да започнете процеса . Вие ще искате един етап, който е визуално привлекателен и достатъчно сложни, за да поддържа вниманието на играча, като същевременно е достатъчно проста , за да се справи като първи проект.

2

Draw или изтегляне на графика за преден план ви етап на и фон и запишете файла с разширение PCX . Можете да намерите полезни ресурси за сайтове MUGEN общността .

3

Преоразмеряване височината на преден план и фонови изображения на най-малко 240 пиксела, минималното изискване за MUGEN . Ако вашите графики са твърде малки , просто ги разтягане във вашия редактор на изображения ще доведат до ниско качество на картината. Вместо това, да обмисли предприемането на част от изображението и го дублира за покриване на допълнително пространство.

4

създаване на нов файл в SFF Fighter Factory и да добавите свои преден план и фонови изображения . Уверете се, че всички МСФ и графични файлове се намират в една и съща директория . Като алтернатива , можете да започнете , като копирате един от етапите по подразбиране и просто замяна графични файлове с ваши собствени.

5

Set “ Group“ поле за двете изображения до 0 . Задайте „образ“ поле на 0 за фона и един за преден план.

6

Попълнете в „Х “ и “ Y “ стойности за всяко изображение . Тези стойности показват отклонението за имиджа , или броят на пикселите , които искате всяко изображение да се движат от ръба на екрана. Играйте с тези номера , докато си фон и преден план са в удобна позиция , без празни пространства.

7

Копиране на файл DEF от съществуващ етап и да го отворите в Notepad. Можете да използвате един от файловете от етапите по подразбиране , ако желаете.

8

Промяна на “ boundleft “ и “ boundright “ стойности, за да съответстват на вашия проект . Можете да намерите boundright чрез изваждане на 320 пиксела широчина от вашия преден план файл образ и се дели на две . Boundleft ще бъде равна на отрицателен на boundright . Например , ако вашето изображение е 400 пиксела широк , вашата boundright стойност е 40 и си boundleft стойност е -40 .

9

Добавете “ boundhigh “ стойност , като се извади 240 от вашия преден план височина на изображението и се умножи по -1. Например , ако вашето изображение е 300 пиксела височина, ви boundhigh стойност е -60 .

10

Редактирайте “ zoffset “ стойност, ако героите в играта изглеждат мишката върху сцената или потъват в него. Вие ще трябва да опитате различни стойности , докато тя се чувства добре. За първия тест , опитайте стойност от 200 .

11

Задайте “ плочки “ стойност под “ BG назад “ за “ 1.0 “ и “ Маската “ стойност „0 „. Това причинява вашата подготовка да се накъдрят многократно като играчът се движи напред и назад .

12

Задайте “ Маската “ стойност под “ BG почва“ 1 . Това правилно установява прозрачността между предния план и фона .

13

Open MUGEN и заредете вашия нов етап.

Вашият коментар