Superhero Игри за момичета

супергерои , независимо дали от комикси , филми, телевизионни предавания или романи може да превежда лесно в интересни и уникални партийни теми , както и групови игри . За страна на едно момиче , изберете женски героини като Wonder Woman да помогне за увеличаване на ентусиазъм от страна на участниците и да ги оставя да се чувстват оправомощена и ангажирани . Използвайте супер правомощия от героите за вдъхновение при разработването на игри и не се страхувайте да създадете ваша собствена супергерои себе си. Wonder Woman

Създаване на курс пречка за момичетата , за да завладее като Wonder Woman . Преди да се впусне в предизвикателството , предоставя на всеки играч с нос , както и маска. Това ще им помогне да се прегърнем темата супергерой , а също така ще добави допълнително предизвикателство , опитвайки се да маневрира хода с излишък дрехи и аксесоари . Създаване на пречки, като например големи могили да се изкачи над , работещ маркуч да скачат последните крепости , за да се изкачи през стиропор и блокове, за да нахлу през . Били момичетата напредват през едно по едно време , запазвайки за проследяване на размера на време им отнема . Играчът успешно да се движите в курса в най-бързо време печели.

Хърмаяни

Магическият Вещицата от поредицата за Хари Потър Book често може да се разглежда като супергерой поради магическите си мъжество и adeptness при изпълнение магически заклинания . Отбележете пътека , използвайки самозалепваща лента около къщата , която води обратно до началната точка . Нарежете четири Хогуортс къща уплътнения – Слидерин , Хафълпаф , Грифиндор и Рейвънклоу – от плакат борда; всеки трябва да бъде най-малко 12 инча с 12 инча. Разделете групата на отбори от по три или четири играчи , всеки за щафета . Не трябва да има четири печата за всеки отбор . Дай първо лице , в съответствие с всеки отбор четирите къща печатите. Играчът трябва да пътуват по маркираната хода чрез поставяне един печат на земята , стъпвайки върху нея, а след поставянето на следващия тюлен надолу, бране на първия и така нататък, като се уверите, те използват всяка от четирите печатите. Когато тя се връща към линията , тя преминава върху печатите на следващия играч . Първата група да има всеки играч се движите релейни печели .

Вашият коментар