Как да създадете своя собствена Civilization Game

старата версия 1981 на Avalon Hill игра Civilization The е игра , в която играчите ръководи съдбините на един народ или нация , които се конкурират с други играчи . Основният формат на тази стара игра самия представени като обхващаща Средиземно Civilization от “ зората на историята до 250 г. пр. Хр . “ Правилата на тази игра могат да бъдат разширени, за да включат и други географски райони и периоди от време , било то от Colonial Съединените щати към момента или периода на Воюващите членки на Китай или на пост -римската империя , или дори един бъдещ Outer Space културата. Инструкции
Определете Особености на играта е.
1

вземе решение Era и Geographic зоната, обхваната за планиране на елементи на играта .

2

Изберете конкурентни Peoples , от 3 до 16. Оставя се за ситуации, в които минималният брой на играчите е три и където се изисква присъствието на не самотните хора в играта. Две плеър игри следва да бъдат спрени , тъй като това води до война игра, която се проточи вечно.

3

Пригответе Археологически наследство на маса, който ще determinmine който отива първо за дадена дейност , колко “ възрасти “ А Хората трябва да премине, за да завършат своята историческа прогресия , tiebreaks , минимални “ цивилизационни точки „, необходими за прогресия , Преброяване на данни и Commodity карти .

4

се изработи План за игри, включително природни обекти Градът , естествени граници, вулкани и други обекти на природното бедствие. в
5

Направи Trading Cards , въз основа на стоките , произведени в дадена епоха , да ги класификация , за лекота на производство, и да ги поставят в категории стоки. Всяка категория може да съдържа една или повече стоки .

6

Associate бедствие с всяка категория Trading Cards . За пример , на оригиналната игра асоциира Gold и Ivory с пиратството и зърно за производство на гражданска война. За предпочитане е да има причинно- следствена връзка между набор от стоки и бедствие ; например , връзката между зърното и Гражданската война е, че монарсите са наложени условия, трудно работят за увеличаване на производството , като по този начин отчужди хората в Гражданската война .

7

Определете Civilization карти , представляващи умението задава Civilization може да има. Всяка цивилизация Card има влияние в това, че влияе върху производството на стоки , за смекчаване на последиците от бедствия , предимства в конфликт или намалява разходите за закупуване на друга цивилизация карти .

Определяне механика на играта е.
8

Определя последователността на възпроизвеждане, т.е. , това, което дейност идва първо и кой какво прави на първо място. Инструкциите на този раздел са permutable ( в разумни граници ) и са дадени в реда на оригиналната Civilization игра. Тъй като проектирането на играта е с отворен край , няма правила , различни от последователността на Play, която трябва да бъде съгласувана .

9

Определете Данъчните правила. Оригиналните бази игра на данъчните правила от броя на градовете , притежавани .

10

Определете Revolt правилник. Оригиналната игра Предполага се, че въстава настъпило , когато не могат да бъдат платени данъци.

11

Правила прираст на населението Определете .

12

Определете лодка (или друг начин на масов транспорт , като като влак) Правила сградата.

13

определя правилата за миграция на населението.

14

Определете Население конфликти /пренаселеността правилник.

15

Определете City Правила на сградата.

16

Определете Trading Card Придобиване правилник. Тук ще бъде едно добро място за определяне на броя на търговски карти на всеки добър и категория , както и на свързаните с тях Calamity карта.

17

определянето на разходите за Civilization карта, въз основа на Trading Cards беше , начислява върху населението и кредити от други Civilization карти . Тук ще бъде едно добро място да се определи колко Civilization карти на всеки вид ще бъде в играта . Когато се събират в

18

Определя правилата за търговия , за това как да търгувате и стойността на търговски карти комплекти.

19

определя правилата Резолюция Calamity . Бедствията като епидемия могат да бъдат смекчени чрез Skill Card Медицина Civilization , или глад могат да бъдат смекчени с Умението на Pottery придружени с Grain Trading Cards .

20

Advance или регрес Players заедно Археологическия наследство таблица на базата при критерии повишаване и понижаване .

21

Определете Victory условия.

Fine Tuning играта

22

Определете различните броячите , уникални за всеки Хора.
видео 23

Определете допълнителни Археологически Правила наследство таблица . Правилата могат да бъдат направени различни за всеки народ . Оригиналната игра има различни стойности точка за завършване на прогресията на маса и различни епохи за всеки народ да влезе в желязо и бронзовата епоха . Също така, има правила, за да излезете от всяка възраст , за да отидете на нова.

24

Determe Население Правила за конвертиране от хората в градовете и обратно , за да се позволи City Building и за намаляване , като природни Градски Сайтове под внимание.

25

Добавяне на правила за предотвратяване на нарушаване на природните закони . Например , Цунами не може да се случи в Сицилия , но Вулканите могат.

26

Определете Setup играта, особено родина на хората.

Вашият коментар