Как да се изгради Flash Rocket Game в CS5

“ Adobe Flash CS 5″ е мощен инструмент за анимация, която може да се използва за създаване на видео игри. Създаване на ракета игра е по-различно , отколкото редица възможни проекти, които можете да създадете с Flash . След като имате основен фундамент за този вид игра, можете да преминете към всички видове по-напреднали проекти. Целта на тази конкретна ракета игра ще бъде да се намери монета, или друга сбирка обект, скрит някъде в нивото. Инструкции
Създаване на ракетата и монетата

1

Open Flash . Под средната колона „Create New “ кликнете върху “ ActionScript 2.0 “ опция.

2

Използвайте инструментите , разположени в лявата част на екрана, за да се създаде ракета. Дизайнът му е изцяло от вас . Когато сте готови , натиснете „Ctrl + A “ тогава “ F8 „. A малък прозорец ще се появи ви моля да дадете име на нов символ . Тип “ mcMain “ в „името “ кутия и натиснете „OK. “

3

Кликнете върху вашия ракета, за да го изберете. Намерете „Properties“ В раздела , който се намира от дясната страна на екрана по подразбиране. В горната част на раздела , там е бяла кутия, която гласи: “ . “ Натиснете върху нея, за да се изпразни кутията и тип “ mcMain “ на негово място .

4

Намерете “ Timeline “ раздел , по подразбиране се намира в долната част на екрана , и кликнете върху първата малка бяла кутия под номер “ 1 . “ След това натиснете “ F9 „. Copy ( Ctrl + C ) и поставете ( Ctrl + V ) на следния код в празния прозорец , който се появи :

VAR mainSpeed ​​: Брой = 7; //Скоростта на характера
VAR mainScore на : Брой = 0;
onEnterFrame = функция ( ) { //тази функция ще се изпълнява всеки кадър (необходима за преместване на героя
ако ( Key. isDown ( 37 )

Вашият коментар