Как да спечелим една Computer Стик фигура Game

Създаване на стик фигура игри за компютъра може да бъде сравнително проста с правилните компютърни програми. Adobe Flash е едно от най-добрите места, за да създават и анимират стик цифри , преди да ги поставите в играта. Той е лесен за използване , и ще можете да запишете и да качите вашите стик фигури право в играта си с помощта на Game Maker program.Things ви е нужно
Adobe Flash
Game Maker MarketBook.bg: Покажи повече инструкции

1

Стартирайте Adobe Flash и да отворите нов файл. Сложете размера, който би искал анимацията да бъде в полето свойства. Обикновено 800 х 600 е добър размер, за да се започне. Тя не е твърде малък и дава среден до поле с висока разделителна способност , за да се работи. Нарисувайте първата стик фигура от областта чертеж на програмата. Това ще бъде първият кадър .

2

Щракнете върху бутона “ New Layer „, за да създадете нов слой за вашия график . При създаване на нов слой , това се отразява на елементите в слой , но другите слоеве ще продължат да бъдат видими. Слоевете могат да бъдат скрити , ако искате . Нарисувай втората стик фигура в областта за чертане . И двете цифри трябва да бъдат на района. Повторете този процес слой за всяка фигура , която искате да анимирате чрез програмата .

3

A отделен слой се използва за не анимирани обекти във фонов режим. Името на всеки от слоевете да се избегне объркване . Изберете слоя за фигурата , която искате да направите анимиран . Върви си график и изберете рамка. Например : Ако имате скорост на кадрите от 24 кадъра в секунда , а вие искате вашия стик фигура , за да бъде на екран в продължение на 1 секунда, след това отидете на 24-ти кадър в линията на времето . Щракнете с десния бутон и поставете ключов кадър .

4

Редактирайте ключов кадър на това, което искате всеки от кадрите , за да бъде. Дръжте всички анимации прост ; като за всяко движение , е необходим нов слой. Щракнете с десния бутон на слоя между две от ключовите кадри . Кликнете върху бутона “ Създаване Classic Tween . “

5

Повторете същите стъпки, за всяко движение , което искате цифрите да правят . Слоевете ще запазят фигурите отделно , но ще играят анимациите в последователност гладко. Отидете в менюто на контролния и кликнете върху бутона „Test Movie “ . Проверете, за да видите къде ключовите кадри , които бяха направени в началото и в края и да ги коригират , ако е необходимо .

6

Отидете в меню „Файл“ и натиснете бутона “ Export Movie “ селекция. Спестявате си анимации под опцията SWF файл на . .

7

Launch Game Maker и внос на SWF файла на стик фигура анимации . . Използвайте интуитивен Game Maker визуален интерфейс за плавателни съдове, една игра, с участието на фигури стик . Добавяне на фонова музика , екран избледняват и звукови ефекти , и бутафорни изображения, създадени във всяка програма за редактиране на графики .

Публикувано в Games

Вашият коментар