“ Unreal Tournament 2004 “ е мултиплейър FPS ( шутър от първо лице ), в която играчите могат да избират предварително генериран герой и да се занимават с военна борба срещу опоненти, онлайн или офлайн срещу компютър контролирани ботове . За повечето играчи , външен вид на героите трябва да бъдат избрани от кожи (файлове с изображения, които са поставени върху модел на телена рамка ), които вече са били създадени от издателите на играта. Въпреки това е възможно да се създаде своя собствена кожа и ги прилага по време на игра , като се използват UT Skin Maker program.Things ви е нужно
“ Unreal Tournament 2004 “ игра
UT програма Skin Maker
Покажи повече инструкции
1
Изтеглете и инсталирайте Skin Maker програма UT . Отворете програмата , след като е бил инсталиран .
2
Кликнете върху „File „. Натиснете бутона “ New “ на „File “ под- менюто и натиснете “ New Project „.
3
Изберете герой, чиято телена рамка модел ще послужи като основа за вас кожата ще се създаде . Изберете „OK „, когато сте готови.
4
Щракнете върху „File Name“ прозорец в прозореца, който се появява . Изберете име спасяване и го напишете след името на модела характер в наказателното поле. Изберете папка , за да запишете новия файл под и натиснете бутона “ Save „.
5
Намерете името на модела характер в списъка „Skin Editor“ . Кликнете с десен бутон и изберете опцията „Нова кожа“ . Въведете име за кожата си в полето „Skin описание “ и изберете ID код четири – писмо за кожата. Натиснете бутона „ОК „, когато сте написали всичко това инча
6
Намерете полето “ ракла “ и кликнете с десен бутон . Изберете “ Добавяне на Texture . “ Щракнете върху опцията “ … „, за да намерите файл с изображение на вашия твърд диск. Тези файлове обикновено са в процес на файлови разширения . JPG , . PNG , . GIF , или . BMP . Файлът, който сте избрали, ще бъде кожата на гърдите на вашия модел характер. Когато сте намерили текстурата искате , задайте на текста като “
7
Използвайте левия бутон на мишката върху модел герой в дясната част на прозореца , след като сте поставили кожите . Това ще ви позволи да се движат , флип и се върти на модела , така че да могат да се запознаят с готовия модел за всякакви incongruenties .
8
Кликнете върху “ Действия “ в горната част на прозореца на кожата Maker на UT . Натиснете бутона “ Compile Project да UTX /INT и инсталирате в UT . “ Щракнете върху бутона „ОК“ за съставяне на кожата. Това автоматично ще се съберат на кожата и да го инсталирате във вашата програма Unreal Tournament 2004 .