Как да летят в D & усилвател ; D

Flying в игра Dungeons & Dragons е различен процес , в зависимост от това, коя игра се играе . Най- модерната игра на Dungeons & Dragons широко приета сред играчите е версия 3.5. В играта, летящ позволява на героя да бъде във въздуха на около 60 крачета за нормалното магията , и при 40 крачета за увеличени полетни магии. Магьосниците или магьосници са единствените герои, които могат да породят тази магия , въпреки че те могат да го хвърли на други същества . Инструкции
Самолетни Инструкции

1

Ако имате ръководството за Dungeons и Dragon 3.5, на муха магията е в списъка на страница 232. Тя се преподава в училище, за да трансмутация магьосник или магьосник на три нива . Заклинанието има ниво пътуване на три . Range е сензорен и цел е създание докосна .

2

Продължителността на полета е магията на една минута от ниво. Няма настоящи правила в Dungeons & Dragons , които правят летенето правописа постоянно . За да летят на големи разстояния , използвайте Overland Полетът на правописа .

3

С оригиналния Fly магията , герой може да лети на 60 фута ( или 40 крачета трябва характера бъде облечен средна или тежка броня или извършване на подобен товар) . A характер с това заклинание гласове може да се възкачи на половин скорост. Когато низходящ , скоростта се удвоява . Знаците могат да породят или атака както обикновено. Знаците могат да летят с такса, но не са в състояние да работят или да превозват повече от максималния товар или бронята .

4

The Overland Полет магията работи точно като муха магията , с няколко изключения. Характерът магията се хвърли върху ще лети със скорост от 40 фута ( малко десет фута , ако носите никаква броня, която се счита за средна или тежка категория ) , със средна маневреност. Някои бележки, за да смятат, може да бъде дългосрочен движение разстояние , което позволява на героя блъскане но избягва несмъртоносно щети. Един Overland полет заклинание трае един час.

5

Ако полет магията изтича без характер на земята , магията ще се провали бавно. По време на полет , характера ще плува надолу със скорост от 60 метра в кръг , за 1d6 кръга.

Ако земята се достига през това време, земите характер безопасно и не вреди е надолу. В противен случай на характера може да падне последната част на разстояние до земята и ще се повреди , равна на 1d6 на 10 фута.

6

Докато разсейването на муха магията във въздуха , характера ще слезе като нормална . Единственото изключение от това правило е , когато магията е анулирана поради antimagic щит. След повреда се взема 1d6 на всеки 10 метра.

Вашият коментар