Как да промените размера на кеша за UT3

Дали те играят на друг сървър или тичане свой ​​собствен , “ Unreal Tournament 3 “ геймърите искат възможно най-добрата производителност от своите системи . Дълбоко в конфигурационните файлове са на настройките, които означават размера на кеша . За страна на клиента , това се отразява на максималния брой файлове, които могат да бъдат изтеглени от играта сървъри , като например карти , текстури и звук. Така е и с малък размер на клиент кеш, файлове трябва да бъдат повторно изтеглени от сървърите , след като надвишава максималната набор кеш. От страна на сървъра , настройка на размера на кеша променя колко системна памет се разпределя към игровия сървър . Инструкции Начало Карта Download Cache

1

Отворете папката “ Unreal Tournament “ , след това “ UTGame “ и “ Config „. След това кликнете два пъти върху “ UTEngine.ini “ файла.

2

Превъртете надолу до секцията “ [ Core.System ] “ .

3

Edit вписването за “ StaleCacheDays = X , “ Промяна „Х “ на броя на ден искате неизползвани файлове , да останат на системата , преди да се изтриват автоматично .

4

Редактирайте текста за “ MaxStaleCacheSize = X, „смяна на“ Х “ на новата обща максималния размер на файла за неизползвани файлове , в мегабайта .

5

Редактирайте текста за “ MaxOverallCacheSize = X, „смяна на“ Х “ към новите Общият максимален размер на файла за всички изтеглени файлове , в мегабайта .

6

Затворете прозореца и след това щракнете върху “ да „, за да запазите промените.

от страна на сървъра Cache

7

Отворете папката “ Unreal Tournament “ , след това “ UTGame “ и “ Config „. След това щракнете двукратно върху “ Unreal.ini “ файла.

8

Преминете към “ [ Engine.GameEngine ] “ раздел.

9

Edit “ CacheSizeMegs = X , „смяна на“ Х „, за да проверите количеството системна памет, за да се посвети на игровия сървър .

10

Затворете прозореца. Натиснете бутона “ Да“ , когато бъдете подканени да запазите промените.

Вашият коментар