Указания за Възпроизвеждане на Parker Brothers игра на Clue младши

Създаден за деца на възраст от пет до седем и предназначени да бъдат използвани от двама до четирима играчи на мач , “ Clue младши “ е разработен от Parker Brothers през 1994 г. като алтернатива на неговото широко популярната настолна игра за възрастни “ Clue . “ В “ Clue младши, “ с турне през голяма имението си хамали , играчите откриват улики и да се научат да използват процеса на елиминиране , за да разгадае мистерията на изчезналото дете и pet.Things Можете “ Ще трябва е. Clue младши игра случай
четири карти за игра
4 хамали
детектив бележник
Молив за всеки играч на MarketBook.bg Покажи повече инструкции
Настройка Up <Бразилски>
1

Отворете случая игра чрез плъзгане на жълто капаче по случая отворен.

2

Уверете се, че вратата със сини улика – откривател е затворен.

3

Поставете четирите игра картите в случая в произволен ред. Горната мистерията ще бъде активна карта за текущата игра .

4

Осигурете всяко дете лист от детектив бележник и молив, за да използвате , и да имат играчите Изберете игра двигател . <Бразилски >
5

Place всеки двигател в “ Start“ пространство, което съответства на цвета на вносителя .

играете играта

6

Започнете всеки включите от предене на брой центрофугата и преместване на изпреварващия ход на играча същия брой места , във всяка посока , тъй като броят на центрофугата се приземява на . Ако въртящи земите на лупата , играчът може да се движи и да е ключалка на борда не заета от друг играч.

7

Попълнете вашият ред чрез извършване на необходимите действия . Ако играч се приземява на Secret Passage Stairway , той трябва да се движат през Secret Passage и излезе в другия край . Ако играч се приземява на килим извън стаята , тя може да постави нейния инициатор в ключалката и отвори вратата .

8

Отворени различни помещения с кацане на ръг пространства и поставяне на вашия двигател в ключалката до да видим какво има вътре във всяка стая.

9

Отбележете стаи отваряте и деца или домашни любимци , които виждате в стаите на подложка детектив бележка , докато пътувате през имението .

10

остане в ключалката до следващия завой. Когато дойде вашият ред отново , извадете си двигател от ключалката , земята, върху килима и след това се върти . Не разчитайте на килим пространство като част от вашето пространство за движение .

Решаване на Мистерията

11

Използвайте твой ред да обявим, че искате да разгадае мистерията , когато имате задраскана всички, но едно дете , един домашен любимец и една стая на вашия тампон детектив бележка.

12

се установи кое дете ли, че се укрива в коя стая и с които за домашни любимци.

13

Плъзнете вратата на синьо – откривател открит и проверите вашето предположение . Уверете се, че да се скрие отговорът от другите играчи.

14

Нека другите играчи знаят, ако ти си бил прав или ако сте сгрешили . Ако си прав , ти печелиш . Ако грешиш , другите играчи може да продължи играта , докато някой друг решава мистерията правилно .

Вашият коментар