Игри да играят с топчета

Мрамор игри са прости стратегически игри за деца и възрастни. Мрамори , или мъниста , изработени от камък , глина, стъкло или други материали , са били около продължение на векове , според страници CentralConnector.com относно историята мрамор. Основни мраморни игри насърчават координацията око-ръка и стратегия. След като сте усвоили умения , можете да преминете към турнири и наистина играе за мрамори . Ringer

Ringer е основният мрамор играта. Първо, създаване на кръг 10 метра в диаметър . За да се определи кой отива на първо място, всеки играч трябва да изостава , или хвърлят , мрамор в пръстен от линия, прекарана допирателна към пръстена. Онзи , чието мрамор е най-близо до линията, от другата страна на пускове на ринга. Изоставащите е от изправено положение в празното пръстен. След тринадесет топчета са подредени във формирането на X в центъра на ринга и пиесата започва .

Първият играч притежава мрамор в ръката си закътано в една вдлъбнатина , направена от показалеца и палеца . Палецът хвърля на “ стрелецът “ мрамора на ринга , да се надяваме към X на топчета за грайфери в центъра. Играчът може да играе от всяка точка извън ринга . Ако мрамор е нокаутиран , играчът твърди, мрамора , и има право на още един удар , от където си стрелец мрамор спря.

Ако мраморна не е нокаутиран , първият играча стрелецът мраморни остава в пръстен. Завъртете следващия играч започва . Player две може да се стреми към нито стрелецът първият играч или друг мрамор. Ако играч две победи на стрелеца чрез избиване на кръга , играта свърши. Лицето с най-много топчета в края на играта печели.

Ringer вариации

Има няколко вариации на Ringer , като играе за keepsies . Вие също може да играе за справедлив, където всеки има своите топчета върнати в края на играта. Друга вариация на Ringer се нарича Bun -Hole . Играчите копаят дупка в центъра на кръга. Всеки играч се опитва да стреля възможно най-близо до кръга , без да навлиза вътре. Победителят е този, най-близо до дупката.

Poison е вариация на Bun -Hole . Дупка около шест инча в диаметър и половин инч дълбоко се създава областта . Играчите се опитват да бъдат първите, за да стреля на мрамор в дупката , стрелба от три на пет метра разстояние . Мрамор Победителят е “ отрова „, и той или тя може да събере всички топчета в рамките на педя от дупката. Това може да е добра идея да се определя чия педя преди мача започва.

Ако друг играч получава мрамор в целта , той или тя може да има само един шанс да те нокаутирам . Ако играчът прави , трябва да се откажат от всички топчетата сте спечелили . Ако не , можете да получите на мрамора . Играта приключва, когато всеки играч е имал свой ​​ред и текущата отровата не е бил нокаутиран

Има множество мраморни игри развити. ; само на вашите творчески ограничения колко още можете да играете .

Вашият коментар