Как да победим Classroom Pilot на Miniclip

Classroom Pilot е безплатна онлайн игра, в която играчът трябва да се проектира и ще стартира виртуален самолет хартия , за да се появи на дъската и да избяга клас в три последователни класни стаи . Играта се хоства на MiniClip.com . Побой играта изисква добре проектирани хартиени самолетчета , както и внимателна хвърлят. Дърпане на самолета прекалено много назад на старта хвърля твърде трудно и ще доведе до това да безпътица . От друга страна, прекалено нежен старта няма да му се даде достатъчно мощност, за да се постигне целта . Инструкции в
1

Кликнете върху вратата на класната стая на география . На екрана Plane Settings , задайте типа на хартията до 120 паунда /фут ^ 2 , изберете левия самолет дизайн , завъртете краищата на крилата на разстояние и да зададете асансьорите до 10 градуса . Щракнете Start. Щракнете и плъзнете на самолета се връща към позицията , където опашката му е просто докосване на картата на стената и леко вдясно от южния край на Африка. Освободете самолета да го стартирате в дъската и да се премести към следващото класната стая . Ако сте пропуснали , опитайте и да коригира своя хвърлят леко , докато не успее. Щракнете върху OK.

2

Кликнете върху вратата на класната стая История. Задаване на типа на хартията до 110 паунда /фут ^ 2 , изберете най-дясната самолет дизайн , завъртете връхчетата на крилата и настроена асансьорите до 5 градуса. Щракнете Start. Щракнете и плъзнете на самолета назад, така гърба на осовата си линия е точно под долния ляв ъгъл на картината на стената. Освободете самолета да го стартирате , като коригира своя хвърлят , колкото е необходимо , докато не успее. Щракнете върху OK.

3

Кликнете върху вратата на класната стая на Math . Задаване на типа на хартията до 120 паунда /фут ^ 2 , изберете най-дясната самолет дизайн , завъртете връхчетата на крилата и настроена асансьорите до 6 градуса. Щракнете Start. Щракнете и плъзнете на самолета обратно до неговото долния десен ъгъл е почти докосва левия ръб на вътрешната бяла част на чертежа на стената. Разстоянието между ъгъла на равнината и долния ръб на бялата зона, трябва да бъде приблизително същата , каквато е широчината на сивата границата около бялата зона . Освободете равнина , за да го стартирате. Повторен опит , ако е необходимо , коригиране на своя хвърлят , докато не успее. Поздравления!
Продажба и Наем

Вашият коментар