Кодове за Medieval II : Total War Americas

“ Medieval 2 Total War : Americas “ е разширение на “ Medieval 2 Total War “ като част от “ Kingdoms “ експанжън . В него, на New World настройката на оригиналния “ Medieval 2 Total War “ се разширява много пъти , което позволява различни американски цивилизации да бъдат настроени един срещу друг , както и нахлуването на европейските сили . Въпреки това, ако искате да избие играта в своя полза , има различни мамят кодове, които могат да бъдат използвани . Въвеждане Cheats /Основни Cheats

Въвеждане мами е лесно. Просто натиснете “ Тилда “ [~ ] и вида на съответния код , натиснете „Enter“, след като завърши за предвидената от вас ефект. Имайте в предвид , докато пишете кода за измама , че имената на членовете на семейството “ , както и за постигане на споразумение и агент имена всички трябва капитализация да работи правилно.

Cheats може да бъде толкова просто като добавяне на пари към хазната вашата фракция се . Кодът за това е “ add_money х „, с „х “ е в размер на флорина искате . Други основни кодове за контролиране на работата на вашата кампания включват “ toggle_fow “ за премахване на мъглата на войната . Друга полезна измама е “ auto_win нападателя /защитник „, въведена на екрана битка превъртане преди да натиснете бутона Auto- решителност , което автоматично дава победа на определен фракция . Наем сетълмент -Specific Cheats

Когато модифициране на сетълмент , се възползва име на селището е на екрана на конзолата , когато въвеждане на мамят кодове . Полезни мами включват “ process_cq селище „, с определен град като населеното място; всичко възможно строителството в опашката сграда веднага ще се изпълни. В допълнение , “ add_population селище х „, с определен град като селището и “ Х“, като цяло число ; това добавя „х “ население до указаното града, и може да бъде отрицателна (полезен за управление , базирано на популацията вълнения ) . За да изтръгне незабавно контрол на селище от предишния си собственик, “ capture_settlement “ evicts всички военни сили, средства и членове на семейството от предишния собственик и ви дава собствеността на име селището.

Изграждане на опашките – специфична мами включват “ ниво име create_building селище сграда номер “ (виж игра файл export_descr_id.txt за ниво сграда идентификатор „, която незабавно създава един от посочените в сградата на сетълмент на равнището, определено . за да помогне с обсади , “ damage_wall селище“ ще принуди 40 процента щети на една къщичка на вратар и секция близката права стена на сетълмент , ако населеното място е зазидана .

Вашият коментар