Изиграни игри от деца през 1960

През 1960 г. средният брой деца на семейство в САЩ е 2,33 ; Днес , това е 1.87 . Заради бума на раждаемостта след Втората световна война , населението се състои от повече деца, отколкото някога преди . Настолни игри на 1960 , фокусирани върху едно общество, което се променя възгледи , преобладаващи в миналото. Игри включени ръце на създаване или задачи , променящите се технологии и социални нагласи , и доброто старо семейно забавление . Семейни игри

Първоначално е създаден през 1860 г. от Милтън Брадли , след това се нарича “ The Checkered играта на живота „, е преиздаден през 1960 г. , за да отпразнуват 100 години история на играта. Играта на живота показа деца на страна на живота , че не винаги е това, което и скрити условия . Целта на 3 – D игра се фокусира върху капитализма . Играчът , който е постигнал най-голям успех по време на играта е победител. Играта на живота и е част от постоянната колекция на Националния музей на американската история на института Смитсониън .

New Technology

Както технологичния напредък в игра електроника разширени , на борда игра , „Операция “ дойде за . Първоначално наречен „Death Valley „, играчите ще използват метална сонда за търсене на “ вода “ в пустинята. През 1965 г. Милтън Брадли Компанията купи концепцията за операция . Настройката на игра се превърна в болница вместо на пустинята . Операция включи една крушка и бръмчене на дъската , тъй като играчите се опитват да премахнете 12 части от пациент на име “ Cavity Сам. “ Пинцети заменени металната сонда , и играчите ги използват, за да се отстранят части от тялото Cavity Сам. Ако даден играч докосна страните , зумер звучеше , като се посочва , че “ операцията “ не е успяла и играчът ще загуби своя .

Създаден през 1967 г. от Hasbro , Light- Brite е проста изкуство играчка, която използва светеща кутия , колче тип светлини и черен лист хартия. Играчите включени колчета в полето на светлината с помощта на шарени снимки на любими герои , или играчите могат да създават свои собствени рисунки. Продажба и Наем на Creative игри

През 1960 г. , Охайо Arts въведени Etch на Sketch , известен като “ магия екрана “ и първоначално е наречен “ L’ ECRAN Magique . “ The Etch -A- Sketch привлече хоризонтални и вертикални линии се ръководят чрез играч усукване копчетата прикрепени към стилус . Вътрешни струни и шайби преместени стилуса по екрана със скрити “ алуминиев прах и пластмасови топчета „, които остъргват срещу тънко покритие , когато се обърна , създаване на линии , наричан също метална литография . Според Охайо Arts, на Etch -A- Sketch “ вдъхнови децата да рисуват картини и модели , които се развиват художествени умения, визуална обаче, сръчност и индивидуален експресионизъм . “

Spirograph е “ модел рисуване от револвиращи шаблони , “ според Тим Уолш , автор на Timeless Toys . Spirograph дебютира в Нюрнберг Toy панаир през 1965 година. Кенър , компания играчка, която произвежда интерактивни играчки, които допускат децата да създават, закупили Spirograph . Детето поставя химикалка в дупка върху пластмасова диск, и след това дискът се върти около една предавка , производство на една от първите инженерни играчки за деца. Наем партийни игри в

Twister бе считан от някои за спорни в 1966 година. в играта са включени стругар и голяма постелка с различни цветни кръгове. Целта на играта е за играчите да поставят своите ръце и крака на кръговете като продиктувано от късмета на въртене , докато един играч падна . Органи играча преплетени , тъй като играта прогресира , предизвикателни сексуалните нрави на по-ранни времена. Twister фокусира върху промяна на сексуалните нагласи в Америка, и се оставя за по-непредубеден поглед от младите хора на културата .

Вашият коментар