Как да спечелим една Snake Game

Домашна борда игри, които позволяват на членовете на семейството , за да прекарват времето си заедно , да взаимодейства в позитивен забавен начин , като дава на всяко лице с цел, във взаимодействието . Настолни игри са също така понякога образователни , с математика или исторически уроци хвърлени в предизвикателствата, така че всеки да се учи , докато всъщност те играят . Змии и стълби , деривация от класическите Улеи и стълби игра , е просто да се направи и е свързана с основни математически задачи , които ще отправи предизвикателство към умовете на млади и стари alike.Things ви е нужно
Бяла хартия
Моливи цветни <Бразилски> зарове
Водомери (монети , напръстници, и т.н.)
Ruler MarketBook.bg: Покажи повече инструкции
прави играта

1

с молив и линийка , разделят хартията в сто дори квадрати. Най-добрият начин да направите това е да се направи десет вертикални и равномерно разпределени линии и след това да ги пресече с десет хоризонтални линии.

2

Номер всеки квадратен 1-100 , като се започне от площада в долната ляв ъгъл . Когато стигнете до номер десет квадрата , направи единадесет площада директно горе и след това се премести в ляво , така че напредъкът на номера в ликвидация модел парчето хартия.

3

Draw стълби , които свързват определени квадрати от по-ниските редове на квадрати с по-високи такива. Направете това само веднъж или два пъти на ред и обикновено само да ги пресече един ред от квадратчета . Една или две, които пресичат няколко реда е добре.

4

Draw змии , които се свързват по-високи редове на квадрати с по-ниски редици . Следвайте същите правила, като с по стълбите , като повечето змии пресичат само един или два реда и само една двойка, която падащото през няколко реда. Равенство на главата на змията във висшето площада и опашката на змията в долната част на площада.

Играете играта

5

Хвърлете заровете . Размърдай си брояч, който мнозина брой места по протежение на борда от номер едно площада.

6

След първото хвърляне , използвайте математика, за да добавите номера, който сте хвърлили на броя на площада , че сте седнал да разберете кои квадрат трябва да преминете към .

7

Когато се приземите на площад, който съдържа на дъното на стълбата , може да преместите вашето парче нагоре по стълбата до площада, където той прекратява .

8

Когато кацне на квадрат , която държи главата на змия , трябва да преместите вашето парче надолу по тялото на змията към долната площада, където опашката прекратява .
<Бразилски> 9

Първият, който достигне крайния площад , площад 100, печели играта .

Вашият коментар