Софтбол Игри за момичета

Момичета “ софтбол практика може да включи игри и други дейности , за да отнеме монотонността на практика. Warm-Up игри, които са раса срещу часовника получите кръв изпомпване и стимулират момичетата за конкурентна практика. Бейзбол игри помагат за подобряване на зрителната острота , което е важно за добро вата . Хвърляне и улов игри помагат момичета повишаване на тяхната точност хвърляне . Най-важното е , че момичетата имат по- добро време. Гара до гара

гара до гара е ефективен начин да се затопли преди практика игра и е много забавно . На полето за софтбол , всяка базова ще служи като станция. Двойката момичетата в отбора. Всеки отбор започва от гара един и продължава около базите на всяка станция и завършва като у дома си база, която е станция четири . Всяка станция изисква момичетата изпълняват различни задачи. В една станция , всеки отбор трябва да изпълни пет скокове крикове и след това да изпълните до гара две . На станция две , всяко момиче люлки и удря пет топки от един чай . След това екипът работи до гара три , където момичетата се редуват да правят пет лицеви опори . Един от членовете на екипа се брои , докато другото момиче изпълнява лицеви опори . Когато и двамата членове на екипа са завършили пет лицеви опори всеки , ако се движат до гара четири . Всяка мома ще се люлее , когато треньорът смоли топката , и отборите се състезават срещу часовника . Отборът, който завърши всичките четири станции с приема на гладно време печели. Това е практичен начин да се затопли и той получава конкурентен енергиен тече.

Batting Focus

Vision обучение е важна част от софтбол практика. Момичетата могат да подобрят зрението им острота , като се съсредоточи върху топката . Напиши цифри или букви и от двете страни на тренировъчни топки . Напиши ги достатъчно голям, така че момичетата могат да видят цифрите лесно. Поставете всички отбелязани топки в една кошница в могила стомна , а след това се разделят на момичетата в отбора. Тъй като топката се разпъна , тестото трябва да се обади от буквата или числото, което е написано на топката преди или като тя люлки . Момичетата вкара една точка за своя отбор , когато те правилно да идентифицира номера или буквата на топката, преди да го удари . За промяна , възложите задача за всяка буква или цифра или нарисувайте голям цветен кръг на всяка топка . Например, един голям син кръг означава, че играчът трябва да главня топката ; зелен кръг средства не се люлее ; и голям червен кръг средство удари топката. Всеки играч трябва да изпълни задачата, възложена на цвета на кръга на топката. Всеки правилното действие е една точка ; неправилно действие е навън.

Вашият коментар