Добри идеи за D & D Герои

подземията & Dragons писалка и хартия ролева игра от Wizards от брега дава на играчите възможност да отида приключения в царството на въображението с герои , които те създават от голямо разнообразие от раси и професии . Някои от тези раси и професии, да вървят заедно по-добре от другите; полуръстове и елфи , например, да получават бонуси към уменията си , ако те са крадци или рейнджъри , за разлика от бойци или варвари . Въпреки че е напълно приемливо да се създаде герой, който се вписва тези архетипни форми, добра игра, като добро разказване на истории , идва от което е в противовес на очакванията и противодействие на архетипите на героите , определени в такава фантазия изходен материал като Дж. Р. Р. Толкин “ Властелинът на пръстените „. A странен избор на професия или клас за всеки герой може да бъде оправдано с творчески обратно – история. Halflings

Благодарение на “ Хобит “ и “ Властелинът на пръстените „, полуръстове, които традиционно се очаква да бъдат герои Rogue -висока класа като крадци , рейнджъри и понякога двойна клас изтребители- крадци . Halflings всъщност са доста опитен с тези класове характер и няма нищо лошо с тях играе по този начин, но може да бъде по-интересно да се обърне с главата надолу идеята на подъл полуръста . Помислете играе като магьосник с една специалност , като магьосник ; може би зъл военачалник уби всички сънародници този огнената , така той постави върху стремежа да се превърне най-голям магьосник в света , за да се повиши своя народ от мъртвите и точна отмъсти на военачалник с немъртви му армия .

Elves

дълголетни , стоиците пазители на гората , елфите са почти винаги изобразявани мирни , логически стопани на природата . Но какво ще стане ако един са били изоставени в гората и прието с племето на скитащи варвари ? Какъв вид на възрастен щеше да стане , ако повдигнат по култура на кръвожадност и Побеснял ярост ? Как би началника си сила, издръжливост и зрението се възползват осиновителката му племе ? Продажба и Наем Humans

Хората са склонни да бъдат по – търгува жак – на – всички във всеки D & D кампания. Те са единствената раса, която може да играе като всеки символ клас , така , както и с реалния живот, е по-лесно да се намерят хора , изпълняващи някоя работа, можем да си представим и по-трудно да се създаде въз основа на иконоборец странен избор на клас сам – това е мястото, където добър обратно – история е най- полезно . Може би по- човешкия характер може да вижда себе си като аватар на бог и да действат по съответния начин към другите , или имат странни спътник се е срещнал при изключително странни обстоятелства. Работа с лицето работи играта си , за да видите дали можете да се споразумеят за някои изключителни физически или умствени качества да настроите вашия характер отделно от останалата част от човечеството .

Джуджета

Джуджетата Североизток, спят и дишат под земята, така че е сравнително лесно да се създаде уникален джуджетата характер – просто му даде осакатяване фобия от тъмни или затворени пространства да го измъкне от мините . Не му позволявайте да се превърне в един триизмерен характер , обаче ; плът си назад – история с живота на света на повърхността . Може би той падна с високо чело зрители и стана музикант. Джуджетата бардове са рядка гледка , наистина.

Вашият коментар