История на Computer & Video Games

Историята на видео игри за компютри и конзоли марки неговото начало в след Втората световна война Америка. Индустрията е имала своите неуспехи , включително промишлеността катастрофи през 1977 и 1983 година. Днес , видео гейм индустрията се основава главно в Съединените щати и Азия , с Япония Nintendo може би най-доминиращият модел за подражание . Origins в

На 14 декември 1948 г., патент е издаден на Estle Ray Mann и Thomas T. Голдсмит , за една игра, наречена “ Cathode -Ray Tube Amusement Device . “ Този предшественик на съвременния видео игра позволи на играчите да регулирате скоростта и посоката , като се използват копчета , на ракета , тъй като се премества към една цел. Технология на играта е както основни, така осем вакуумни тръби . В началото на 1950-те и 1960-те години , британски компютърен учен Кристофър Стрейчи и професорът AS Douglas разработени други прототипи за компютърни игри. Наем 1970

През есента на 1971 г., две аркадна игри , „Галакси Games “ и „Computer Space“ са били освободени . Първият е разработен от Станфордския университет студенти и е на разположение само на този кампус . Последният, обаче, беше разпространен сред над 1500 места в цялата страна. Създателите на „Computer Space „, Нолан Bushnell и Teb Dabney , основани производителя на видео игри Atari , Inc Първата версия е “ Pong „, които имали лесен за използване интерфейс и се превърна в голям хит . През 1970-те , Magnavox също пусна първата конзола, Одисей , заедно с първата домашно видео игри. Продажба и Наем на 1980

През 1980 г. , първата голяма цвят на видео игра , “ Pac -Man „, пристигна в аркадна форма. По това време , Atari пусна компютърната система на Video, която се превърна в широко -продаваната конзола вкъщи . Двама други производители на конзоли , Mattel и Coleco Industries, взеха големи дялове от пазара на видео конзола. Въпреки, че компютърните игри са били направени през 1970 г., те не са били разпространявани с търговска цел, тъй като те често избухва Закона за авторското право и са разработени на университетските мейнфрейм компютри. По време на вълната от домашен компютър покупки в началото на 1980 , игри, включително ранни онлайн интерактивни игри , станаха широко достъпни . През 1983 г. , обаче, компютърна игра индустрия се разби , с няколко разработчиците затварят вратите си . През 1985 г. , Nintendo пусна своя система NES . Наем 1990

През 1990-те , сложността на видео игри поведоха с голяма крачка напред. Подобрени графики, по-голяма степен на стратегия , и по-добри общи ценности производствени помогнаха на дома конзола индустрия да достигне по-голям международен пазар , по отношение на голям част от населението . Забележителност игри от този период са: “ Myst „, “ Dune II „, “ Sonic на таралеж „, “ Street Fighter “ и “ Сам в мрака . “ Наем на 2000 г. в

в течение на първото десетилетие на 21-ви век , видео игри колебае между случайни игра , прости игри и сложна , високо игри с насилие . Игри като “ Resident Evil “ привлякоха противоречия с ролята си на насилие. През 2000-та година , домашни конзоли въведени онлайн игра , все по-нарастващата стойност на продукцията , както и по-широка гама от заглавия. „The Sims „, аватар – базирана игра , се превърна в най-продавания компютърна игра за всички времена . Издаден през 2006 г., Nintendo Wii достигна рекордните аудитория , като се фокусира главно върху случайни – игра игри , с ограничена сложност и стратегия.

Вашият коментар