Как да играя Senet

Senet е популярна игра, в древен Египет, както е видно от броя на дъски , открити в гробници. Всеки от обикновените хора да фараони играли играта . Няма правила , които някога са били намерени за това как да играе на играта, или писмено или резбовани . Историците определят правилата на играта трябва да са преминали от уста на уста. С течение на времето , а най-добре предполагам сближаване на първоначалните правила, е бил създаден . Бордът Senet се състои от 30 квадрата , с квадратна 1 в горния ляв ъгъл , и квадратен 30 в дънните right.Things ви е нужно
Senet борда и пешки
4 Кастинг пръчки
2 Players <Бразилски>
Показване повече инструкции
Правилата на играта

1

Разделете парчетата игра, така че всеки играч държи десет пионки . Не трябва да има пешките на дъската.

2

Хвърли четири кастинга стърчи нагоре за да се определи какво ще бъде ход на първото играча. Първият играч е произволно определена. Всеки леене стик , че се приземява маркирани страна нагоре, е една точка . Ако всички те земя празната страна нагоре , което е пет точки.

3

Поставете си пешки . Точките , спечелени от хвърлят пръчки леярските съответстват на площада на дъската където можете да поставите вашата пешка . Ако вкара една точка , че отива в кв. 30. Две точки е пускане пионка в кв. 29 , и така нататък. Само една пешка може да бъде място, в която и да е квадратна . Ако пешка е вече на площада , твой ред се губи.

4

След първите пет отделения на дъската са запълнени , играта започва . Хвърли кастинга стърчи нагоре , и да се премести си пешка , че редица от квадрати . Можете също така да изберете да поставите нова пешка на дъската , ако някой от петте пространства са празни . Ако поставите пешка на дъската , не може да се движи още една. Пешките се поставят по същия начин, както и преди, с пръчки на леене , посочващ кои от петте площадите да поставите вашия пешка .

5

Bump пешка на противника си от дъската , ако се преместят в квадрат че вече е заета от един от техните пешки . Това пешка трябва да се върнем към самото начало на дъската.

6

даде допълнителен пет бонус точки на играча, който първи поставя пешка на площад 1 . Този играч сега е нечетните площади , и противникът сега е дори квадратчета. Играчът, който е на странни квадратчета трябва да се приземи всичките си пионки на нечетните квадратите на първите два реда . The дори квадрат противника трябва да се приземи на четните квадратчета. A пешка в някой от тези квадрати може да не се ударих , но може да се прекара през от други пешки .

7

Играчът, който получава всички свои пионки , за да му площади първата е победител. Този играч получава допълнителни 10 точки. Другият играч довърши играта , а победителят се присъжда една допълнителна точка за всеки ход загубилият необходимо, за да получите неговите пионки на правилното място .

Вашият коментар