Какво е текстово-базирани RPG

? Първото текстово – базирани ролеви игри се появиха в края на 1970 г. , което представлява хибрид между традиционните ролеви игри и текстови приключения. Тези игри могат играчите да изследват виртуални среди , които са описани чрез проза , докато приключенията заедно с други играчи , свързани със сървъра на играта. Текстовите ролеви игри са най-често по-нататък “ мулти-потребителски подземия “ или течности , и докато повечето онлайн играчи RPG гравитират към графични мултиплейър игри , калища все още имат един предан играч база. История

Richard Bartle и Рой Trubshaw създал първото текстово – базирани RPG през 1978 г. в Essex University във Великобритания , използвайки BCPL , предшественик на C език , създаден от Мартин Ричардс през 1966 година. Първоначалната версия на приложението, просто позволи на потребителя да се движите виртуална среда, без да взаимодействат с него, но в неговия MUD график на „Multi -User Entertainment Ltd“ уебсайт , Bartle отбелязва, че между 1978 г. и 1980 г., програмистите добавени RPG конвенции като борба, управление на инвентара и взаимодействие с околната среда към играта , която започва да се нарича MUD1 . Концепцията хванал със студентските програмисти в университетите , които обикновено се хостват своите творения на UNIX системи, техните училища .

Alter Егос

Преди играч влиза в играта е виртуален свят , той създава алтер его , специализирана в определена професия , подходяща за настройка на играта, като магьосник или рицар в един фантастичен свят , или пилот на космически кораб или хай-тек войник в научно-фантастичен среда. Като играч, убива опонентите и да завърши на задачите , той придобива опит и става по-мощен , придобиване на нови умения или придобиване на нови нападателни способности като разрушителни магии или модерни оръжия . Първичните атрибути на играчите и оценки на уменията са представени като числени стойности за показването им характер , както и играта използва тези стойности в алгоритми за извършване на изчисления , които определят успеха на играча в дейности като участие в бойна или бране на заключване, както и изчисляване на щетите, нанесени от атаки на даден играч . Продажба и Наем на MUD Клиенти

Играчите се свързват към сървъра на RPG чрез приложение на клиент, който използва протокола Telnet . Всеки играч може да използва основния Telnet клиент , макар и най-опитните геймъри използват специализиран MUD клиент , и които осигуряват допълнителна функционалност, като например възможността да се създават макроси , последователност от команди , която може да бъде изпълнена само с едно натискане на клавиш . А не-стегнато Telnet клиент , наричано още “ суров телнет “ не предвижда специален поле за въвеждане на команди и чата , и въвеждане на играча може да бъде объркано с описания стая калта е и входящ разговор от други играчи , което прави текста на екрана трудно да се разчете . Безплатни MUD клиенти са достъпни за широк спектър от операционни системи , като Windows , OS X , Unix и Linux.

Възходът на Graphic MMORPG

Както модеми станаха способни на работа с исканията на графични RPGs за предаване на данни , тези по-нови игри ерозирали на играч база на текстово-базирани игри. Първите графични онлайн ролеви игри се появиха през 1980 г., с “ Habitat “ Lucasfilm Games “ прави своя дебют на Quantum Link, онлайн услуга, която е предшественик на America Online . Докато “ Habitat “ е по- засилено чат среда , отколкото действително игра , през 1991 г. AOL предлагат “ Neverwinter Nights “ пълноправен графичен RPG, на своите абонати за допълнителна почасова такса . През 1997 г. Ричард Garriott и Ralph Костер въведе “ Ultima Online, “ мултиплейър RPG основава на успешното “ Ultima “ Garriott? поредица от един играч игри. “ Ultima Online “ начислява месечна такса за достъп и тъй като играта не е свойствена за даден доставчик на онлайн услуги , всеки геймър с интернет връзката може да се играе. До 1998 г. “ Ultima Online “ имаше 100 000 абонати .
Продажба и Наем

Вашият коментар