Германските площадка Games

Детска площадка игри са чудесен начин за децата да останат активни и да развиват умения за изграждане на екипа. Такива игри като играе в Германия може да помогне на децата да научат повече за различна култура и да ги научи някои нови забавни фрази на чужд език . Германските игри често са много подобни на американските , с няколко отчетливи разлики . Zucker унд Salz

Подобно & усилвател ; ldquo ; Red Light /Green Light & усилвател ; rdquo ; в англоезични страни , Zucker унд Salz ( & quot ; захар и сол & quot ; ) е проста игра на спиране и потегляне . Едно дете стои един добър разстояние далеч от групата и се обръща с гръб към него. Когато детето крещи , & усилвател ; ldquo ; Zucker & усилвател ; ! Rdquo ; групата работи към лидера. Когато той крещи , & усилвател ; ldquo ; Salz & усилвател ; ! Rdquo ; и се обръща , групата трябва да се замразява. Всеки, който се движи , трябва да се върнете към стартовата линия и да започне отново. Първият човек, за да достигне победи лидера и се превръща в лидер за следващата игра

Der Plumsack Geht Um

Der Plumsack Geht Um ( & quot ; . The Plumsack Goes Around & quot ; ) се играе като & quot ; . Duck , патици, гъски & quot ; Групата се намира в голям кръг с лице в, и един човек е & усилвател ; ldquo ; Тя & усилвател ; . Rdquo ; Лицето играе & усилвател ; ldquo ; Тя & усилвател ; rdquo ; притежава малък камък или топка ( традиционно , малко торба с ориз) , и ходи кръг на кръга , докато групата пее & усилвател ; ldquo ; Der Plumsack Geht хм , дер Plumsack Geht хм & усилвател ; . rdquo ; Детето след това пада на plumsack зад един член на кръга , който сега трябва да гонят детето играе & усилвател ; ldquo ; Тя & усилвател ; rdquo ; и се опитайте да го маркирате навън. Детето играе & усилвател ; ldquo ; Тя & усилвател ; rdquo ; се опитва да го направи обратно около кръга на избрания елемент & усилвател ; rsquo ; оригинален пространство. Ако & усилвател ; ldquo ; Тя & усилвател ; rdquo ; е успешно, преследвачът сега & усилвател е ; ldquo ; Това & усилвател ; rdquo ; и играта се повтаря . Ако & усилвател ; ldquo ; Тя & усилвател ; rdquo ; е маркирана , тя трябва да отиде в центъра на кръга и да останат навън, докато друг & усилвател ; ldquo ; Тя & усилвател ; rdquo ; се маркира в по-късна игра

Вашият коментар