Какво е Aggro на света на Warcraft

? Когато играе “ World Of Warcraft “ и да чатите с други играчи , които може да срещнете непознати термини. Един такъв термин е “ уличен бой „, използвани при обсъждането на бойни ситуации в играч-срещу – враг съдържание като подземия и рейдове . Знаейки значението на този и свързаните с тях условия , ще ви помогне не само да разбереш какво означават другите играчи , но също така и да стане по-ефективна , когато участват в PVE битка. Определение

Като цяло , терминът “ агро “ показва като вниманието на един или повече врагове . Например , ако даден играч да каже „Аз почти уби онзи елит, но след това аз имам уличен бой от още двама врагове „, той означава, че още двама врагове го забелязали и се присъединиха към борбата по средата на . Терминът също така служи като глагол : Например : „Аз съжалявам за това , моят домашен любимец aggroed шефа „, означава, че за домашни любимци на играча случайно привлича вниманието на шефа

Threat <. Бразилски>

концепцията на заплаха е тясно свързана с уличен бой . Всяко действие се извършва по време на битка , независимо дали тя се състои от увреждане враг пряко или лечебни други играчи , генерира определен размер на заплаха към враговете , които участват в борбата . Всеки враг , по време на битка , има списък заплаха – списък на всички играчи, които са извършили действия, заплахите , генериращи поръчани от общия размер на заплаха генерира. Играчът в горната част на списъка на заплаха е този, който има уличен бой .

Терминът “ уличен бой “ също понякога се използва взаимозаменяемо с “ заплаха „. Например , играчът може да се каже “ Нека изградим някакъв уличен бой преди да започнете да атакува „, което означава , че другите играчи трябва да изчакат , докато той е генерирал достатъчно заплаха на врага , за да го малко вероятно, че други играчи ще го изпревари в списъка. <Бразилски >

Група Роли

Знаейки как заплаха и уличен бой работа е важна , когато участват в групова игра. Играчите, които поемат ролята на резервоар – членът, който се повреди в страна – специализирани в провеждането на уличен бой , поддържане вниманието на врага , и заплаха сграда, за да остане на върха на списъка на заплаха и предотвратяване на врага се обърна към друга играчи . Танк герои обикновено не се занимават много щети , но имат висока здравна и отбрана , което им позволява да издържат на множество хитове от мощни врагове, без да умира. Обратно на това, играчи, които поемат ролята на щети дилър целят да разглеждат като много щети на враговете , като същевременно остава под резервоара в списъка на заплаха. Първи уличен бой обикновено е пагубно за дилър на щети , поради този тип характер с по-нисък здравен и отбрана. Наем Съображенията

Някои битки , особено в нападение съдържание , може имат по-сложни заплахи или уличен бой механика. Например , ненаситна Hatchlings , които се появяват по време на борбата Alysrazor в нападението Firelands ще се фокусират върху всеки, който е най-близо до тях, когато те за първи път се появи и няма да превключите цели , освен ако играчът те се съсредоточават върху умре, независимо от заплахата генерира. Void Reaver , шеф в Tempest Дръжте нападение , периодично ще прати далеч играчът в горната част на списъка си заплаха и да се намали заплахата си , в крайна сметка принуждава друг играч на върха на списъка си заплаха.

Вашият коментар