Как да играя на риска: A Game на Global Domination

класическата игра на риска има няколко разновидности , включително и 2-ма на риска и мисия на риска . Global Domination риска , време – интензивно още възнаграждаване на игра, в която играчите се опитват да вземат по целия свят, е най- оригиналните и най-често срещаните рискови game.Things ви е нужно
3-6 играчи
риска игра ( дъската , територия карти, два бели зара , три червени зарове и игра парчета ) на MarketBook.bg Покажи повече инструкции
Създаване

1

Open и създаване на дъската .

2

Shuffle територия карти и ги поставете с лицето надолу в близост до борда игра

3

Всеки играч трябва да изберете цвят на MarketBook.bg 4

Всеки играч взима всички парчета на игра на избрания от тях цвят

5

Всеки играч брои своите изходни единици. Това е 35- изходни единици, всяка за трима играчи , 30 всеки за четирима играчи , 25 за пет и 20 за шест . Имайте предвид, че тези обвинения се отнасят до единици (бр. от мъжете) и не игра парчета ; има различни игра парчета, които символизират различни номера на хората. Някои версии на риска имат игра парчета във формите на римски цифри , и други версии имат парчета на игра в формите на пехотинци , които представляват една единица ; кавалерия , които представляват пет единици и артилерия , които представляват десет единици.

6

Всеки играч хвърля един зар , за да видим кой получава да претендира за територия, на първо място. Най-високата ролката отива на първо място, и да се създаде постъпления по часовниковата стрелка.

7

Първият играч, също твърди, че първият територията (държава ) , като поставите една изходна единица в нито празна територия. Следващият играч след това поставя една единица в една територия, по техен избор. Това продължава докато се твърдеше, всички територии . Играчите не могат да претендират за територия , която вече е заета от друга единица, включително собствената си единица .

8

Players подсилват техните територии , като се редуват да пускат изходен блок в територия те вече контролират. Армировка продължава, докато всички изходни устройства са били поставени . Няма ограничение за броя на единиците , които могат да заемат всяка една територия; единици не трябва да бъдат разпределени равномерно по време на армировка.

9

Играчите хвърлят зар отново, за да се определи кой играе първи .

Като ваш ред

10

всеки играч получава допълнителни подкрепления в началото на всяка крачка. Играчите, които контролират 11.01 територии получават три подкрепления , играчи с 12-14 територии получават три подкрепления , играчи с 15-17 територии получават пет подкрепления , и така нататък. За да определите колко подкрепления , които получавате, се разделят териториите си от три и закръгляват надолу . Играчите, които контролират целия континент получават допълнителни подкрепления : две за Южна Америка или Австралия, три за Африка , пет за Северна Америка, по пет за Европа и седем за Азия . Играчите също получават подкрепления за Територия карти; ако един играч има набор от три Територия карти с всички съвпадение или всички различни изображения на върха, той може да ги включите в допълнителни подкрепления – четири за първи път набор карта се превърна в от всеки играч , за шест секунди време , осем за трети път , и 10 за четвърти път . След това , можете да разчитате от петици за определяне на броя на допълнителни подкрепления.

11

Място всичките си подкрепления в своите територии.

12

Attack , ако желаете . Атакуват, е винаги задължително. С цел да се атакува , трябва да имате най-малко две единици в една територия . Една единица трябва винаги да остане зад по време на фазата на атаката. Можете да изпратите един , два или трима мъже в момент, в съседна държава да атакува , дори и ако имате повече единици на територията .

13

Защитаващият Тогава играчът избира колко единици да защитават с , което може да бъде само една или две в даден момент, дори ако има повече единици на територията .

14

You ( нападателя ) контролира червените заровете и защитникът контролира бели зара. Всяка страна се търкаля един зар за всяка единица атакува или защитава. Ако някой хакер атакува с три единици , те се търкаля всички три червени зарове. Ако защитник защитава с една единица , той се търкаля само една бяла умре. Всички заровете са хвърлени едновременно.

15

Както вие, така и на защитника поставите зарчета в ред от най-високата до най-ниската , което отговаря на тези изправят един срещу друг. Сравнение на най-високите заровете първо – долната ролка премахва защитата или атакува единица от борда на играта. Сравни следващото най-високите си роли . Отново, долната ролка премахва парче . Ако има равенство, защитникът винаги печели , и нападателят трябва да премахне атакуващ единица от дъската.

16

всички оцелели единици отстъпление в собствените си територии. Ако ви завладява територията , побеждавайки всички мъже , които преди това заети , тогава вие трябва да преместите всички единици, които се използват , за да спечели битката в нова територия. Можете също така да се движат всякакви други единици от атакува страната с тях, докато най-малко една единица остава в оригиналната страната.

17

Ако сте напълно елиминира друг играч чрез премахване на последното им единица от дъската , този играч е вън от играта и да получите всички от тяхната територия карти.

18

Можете да атакува толкова пъти, колкото искате по време на завой .

19

Когато сте готови с всички атаки , може да се укрепват веднъж. Това означава, че можете да вземете колкото се може повече единици , колкото искате от един от вашите територии , оставяйки зад един блок , и да ги преместите в свързаната територия.

20

В края на вашата страна, ако ви завладява територия , може да отнеме територия карта. Можете да събирате само една карта на ход , дори ако завладява повече от една територия през този завой .

21

Сега е ред на следващия играч , а на игра постъпления от една стъпка .

22

A играч печели играта , когато те контролират всички 42 територии.

Вашият коментар