Как да създадете Битката игри

Бойни игри се насладят на богата традиция в историята на американските хазартни забавления . Борбата и военни базирани сценарий игри, които позволяват на играчите да се насладят на удоволствието от двете стратегическо планиране и въображаеми или исторически настройки фантазия . Ако сте геймър посветен , създаването на своя собствена игра може да бъде един чудесен начин да изразите своята благодарност за това хоби , докато създаването на своя идеал, персонализирани геймплей. Инструкции

1

решите дали искате да създадете таблица – отгоре война симулационна игра (като Risk) , или една книга, на базата , с един характер ролева игра (като Dungeons и Dragons ) . Може да откриете, че вашата идеална игра има аспекти , така и е някъде по средата.

2

Определя броя на играчите искате вашата игра, за да се настанят . Ако имате намерение да предлагат и продават вашата игра, броят толкова гъвкав, колкото е възможно. Ролевите игри като цяло се нуждаят от най-малко трима играчи и са най-приятна с по-големи номера. Таблица – добрите военни игри , обаче , често са най-добрите , когато се играе с двама играчи и могат да станат доста сложни от гледна точка на правила и механика игра , когато се добавят повече.

3

Задаване на крайна цел за играчите си игра. В една ролева игра , това до голяма степен се основава на историята, която създавате и целите и развитието на героите в рамките на този парцел , докато война симулация обикновено е крайната цел на завладяването на “ света“ ( райони от картата на борд ) .

4

Създаване на основна система на борба . В ролевите игри , бойната традиция обикновено се основава на фактори на късмета ( както е определено от хвърляне на зарове ), комбинирани с героите “ , придобити оръжия, умения и брони ( представлявана от точки) . В една война симулация, обаче , борба може да се основава на получаване на „земя “ и “ войници “ за сметка на други играчи “ да ги губи .

5

Разработване подобрения за бойни умения и начини да ги печелят . Независимо от формата, който се работи, за да направи възможни цели за вашите герои извън основните „Спечелване на играта“ цел. Обикновено това идва под формата на бонус умения или подобрения, които играчът заработва чрез игра и може да използвате, за да увеличи своите предимства в конкуренцията. Създаване цели като тези геймплей дава повече аспекти , като същевременно позволява на играчите да персонализирате своя подход да се опитва да спечели .

6

Създаване предизвикателства и потенциални вреди за играчи. Като награда и подобрения , възможните пречки правят играенето по-приятно и променлива. Помислете за система, при която някои бонуси на един играч създават вреди на друг; например , може да се даде възможност на играчите да придобият един други оръжия или войници.

7

Test играе играта си с приятели и да получите обратна връзка. Това е особено важно, ако се опитвате да се пазар и публикува вашата игра. Бъдете готови да се насърчи и приемам честен обратна връзка, тъй като е много трудно да се получи всички аспекти на играта си работи по един балансиран и приятен начин, още от първия път .

Вашият коментар