Как да създадете Bind ключовете за промяна на модела в GMOD

“ GMod “ или “ Mod Гари “ е пясък стил компютърна игра , която работи на двигателя Източник физика. Тъй като геймплей не е ограничен от една история линия, играчите могат да използват менюто творчество в играта, за да изгради каквито приспособления или измишльотини те могат да си представят . Докато по време на игра , играчът е представен от един модел . Вие може да се свърже ключ за автоматично променя модела на вашия герой в конзолния прозорец . Това може да ви помогне бързо да превключвате между модели , без да се налага да отидете в менюто за настройки всеки път. Инструкции

1

Load “ GMod “ и въведете обществена игра чрез мултиплейър менюто , или да въведете игра за един играч .

2

Отворете конзолата чрез натискане на „~ „. Ако вашата конзола не се отвори , включете конзолата активирайте от главното меню , като щракнете върху “ Опции “ изберете раздела клавиатура и поставите отметка в квадратчето за „Enable Developer Console. “

3

In “ се свързват “ на тип конзола прозорец (без цитати ) , последван от ключа, който искате да се обвърже в котировките . Въведете командата модел се променя. Въведете името на модела в котировките . Например, за да се обвърже “ Y“ ключ към модел на климата , тип: свързват „у“ “ cl_player ModelName . “

4

Натиснете „Enter“ и затваряне на конзолата чрез натискане на „~ „. Натиснете бутона за свързване , за да промените вашия модел.

5

Повторете стъпки 3 и 4 , като се използва различен ключ да се свързва с произволен брой модели, които искате да използвате.

Вашият коментар