Как да пишем на Dungeons и Dragons Module

“ Подземия и дракони “ е една писалка и хартия ролева игра, която разполага с много класа герои , чудовища и настройките на кампанията . Въпреки че няма недостиг на предварително направени приключения , понякога е хубаво да се играе през една епична приказка на свой ​​собствен създаването – и ако имате опит тичане игра като капитанът тъмница , както и някои умения в тъкачни приказки , това не е трудно да напишете своето собствено приключение. От Магьосниците от 1997 покупка на д’Ивоар на “ Подземия и дракони “ от TSR , WotC положи усилия за рационализиране позорно комплекс правила система на играта в нещо, което новак играчи и подземни майстори може да се научи много по-лесно , като кулминацията в близкото четвъртото издание на от правила , който се състои от наръчник на играча , ръководството за чудовище и на капитана тъмница ръководство. Тези правила книги са необходими справочни материали за създаване на герои и nonplayer героите, които ще населяват вашето приключение и за планиране чудовище срещи и създаване на предизвикателни подземия и castles.Things ви е нужно
“ Подземия и дракони “ ядро набор от правила
Gaming група на MarketBook.bg Покажи повече инструкции

1

Съберете играчите в игровото си група и да разберете какъв вид приключение биха искали да играят – вашата работа може да бъде за нищо ако създадете отличен приключение само за да открие , че вашата редовна група няма интерес да си или тема . Въображението е единственото ограничение на обхвата на вашето приключение , така че можете да проектирате една игра, която се фокусира върху нещо от основния тъмницата пълзи за съкровище, за интрига – богат политическо убийство на божествената мисия да убие злият бог.

Използване на вашите интереси като вдъхновение ще направи приключението по-забавно да пиша. Например , ако имате интерес в Roman или гръцката история , вашето приключение може да се отрази, че с елементи, произтичащи от битката на спартанците “ срещу Персийската империя при Термопилите или флот ориентирани Пуническите войни между Рим и Картаген .
<Бразилски > 2

Изберете обстановка, в която да поставите вашето приключение . “ Подземия и дракони “ разполага с много официални настройки – Al – Qadim , забравените Realms , Gamma Световни и Ravenloft , за да назовем само няколко – и всеки има своите собствени теми и специални правила. Изберете настройката, която най-добре отговаря на приключението , което имате наум . Съветниците на продуктов каталог Coast разполага с пълен списък на настройките на кампанията и приключения , но можете да се консултирате с вашия местен игри или хоби магазин за препоръки настройката на кампанията .

3

вземе решение за ниво на трудност за вашето приключение , като се има предвид нивото на герои на вашата група – не определи група от три крадци ниво срещу чудовище на високо равнище, като хроматичната дракон. Когато мисля за изпитанията вашите герои ще се изправят , се обърнете към ръководството на чудовище в “ подземия и дракони “ основните правила и изберете врагове , чиито статистики няма да смаже групата си в битка. Също така не забравяйте небойни вашите умения на играчите , когато планирате пъзели и капани – не измислям нещо, което би било неизбежно от банда авантюристи на равнището на вашата група . Обърнете се към капитана тъмница ръководство раздел на правилата основни за повече информация за проектирането на тези функции на вашето приключение , или вижте на Магьосниците от бреговата дизайн и развитие блога, който разполага с богата информация за това, което става в създаването на една игра, като същевременно се насърчава приключенски писатели, за да запазим нещата прости .

4

план за неочакваното . Славата на ролеви игри като “ Подземия и дракони “ е, че тези игри се провеждат предимно във въображението на своите играчи . Поради това свободата позволява на играчите , те могат добре – наистина, може често – реши на курс на действие, което не очаквах , и за които не сте подготвени. Въпреки това, една добра тъмница господар винаги използва разказа си умения, за да изведе играчите си обратно на пистата , без да се прибягва до Deus Ex Machinae . Използвайте няколко теми повествователни в историята си , така че , ако , например, вашата група убива техния патрон преди да бъде даден куест , някои по-късно събитие може да им помогне да стигнат до същата дестинация , без да ви се налага да обувалка приключението .

5

Направете вашето приключение си струва , докато вашите играчи . Всеки играч трябва да си тръгне от “ Подземия и дракони “ приключение чувство сякаш е постигнал нещо – и , най-вече, като тя имаше добро време. Ако вашето приключение вижда своите играчи щурмуват страховит подземие в продължение на няколко дълги игрови сесии , помислете за това, което може да се окаже подходяща награда за „отдаване“ на играчите си в края на всичко това, нещо, което ще потвърди значение приключението в умовете им и да продължи да дава то тегло по тяхна преценка , след като са се премести към други приключения в други места и бъдещите пъти – може би нещо, което те веднага ще започнем да мислим за използването в бъдещите приключения , или нещо, което ще вържеш своята идентичност , за да си завършен куест , като като специална част от оборудването. Обвързването края на сегашния си приключение в началните нишките на следващата ще запази играчите си да се върне към игрова сесия след сесия.

Вашият коментар