Как да създадете своя собствена RPG игра с герои

В ролева игра , или RPG , играчите контролират определен символ в установена , но променящ се свят. Милиони хора по целия свят се радват играе ролеви игри , тъй като първият в търговската мрежа игра “ Dungeons и Дракони “ се появи на пазара през 1974 година. Създаване на ваша собствена RPG игра с герои може да бъде сложно . От създаването фон в света игра, за да се определят правилата , които стоят зад операция характер , вие ще трябва да се грижи за всеки детайл по време на създаването , за да пиесата игра последователно . Инструкции

1

Ела с централна концепция игра. Концепцията на игра трябва да включва жанра си игра ще обхване . Изберете всеки жанр, който се обръща към вас , от фантазия до научната фантастика до ужас. Включи света на играта във вашата концепция, идея. В света на играта включва като основна информация като география, политически системи и популации . Включи толкова подробно в света на играта , колкото е възможно . Ако вашата игра е nonfictional , изследвания настройката и колкото се може повече подробности от реалния свят в играта си свят , колкото е възможно .

2

Създаване на правилата , които определят действията си героите от игра, могат да изпълняват . Започнете със система за статистика ( или “ статистики „), които се отнасят до общата способност . Статистическите данни включват тези неща, най-важните в света на играта . Например , в един хорър игра , който е включен статистика може да бъде храброст , означаващ колко устойчиви на се уплаши могат да бъдат вашите герои . Създаване на система за умения , където героите могат да увеличат уникалност от порциониране на техните способности сред определени умения , полезни за вашата вселена . A съвременна игра да използвате шофиране, стрелба или използване на компютър и умения . Бъдете внимателни, да не превишен си игра с умения , все пак. С твърде много умения , играчите могат да станат объркани за това коя да се използва за изпълнение на задачи .

3

Създаване на набор от правила, които уреждат създаването и развитието на героите за играта си. А просто правило набор разпределя брой точки за използване по време на създаването на характер. Играчите разпределят точките между различните статистики и умения , за да получат познания. Точки , използвани за повишаване статистики трябва да бъдат по-големи от тези, използвани за по-специфични умения. Предотвратете образуването на небалансирани герои чрез поставяне на ограничения за разпределението на точка ; например , за ограничаване на броя определя на всеки специалист или Stat . Също така се създаде система за придвижване на героите , тъй като играта се играе , така че може да се опита по-трудни дейности като героите стават все по- опитен в играта си свят.

4

Създаване на система за обработка на играч конфликт . Покрийте всяка обща площ от конфликт от насилствени сблъсъци с пазарлъци за по-добра цена на стая в мотел . Създаване на система, която е достатъчно гъвкава, за да се справят с всяка ситуация, която може да възникне , докато все още се основава на набор от лесно разбираемо и последователно прилагани правила.

5

Плът от света на играта , създаване на отправна точка за герои , заедно с който започва приключение . Пътеводител героите през света , добавяйки детайли на света като отидеш заедно . С всяка следваща игра , играта ще расте.

Вашият коментар