За Dungeons и Dragons

Dungeons и Dragons е фентъзи ролева игра, която беше въведена през 1976 г. Много хора кредитни Dungeons и Dragons (или D & D, за кратко) с изобретяването ролеви жанр , както и за хвърляне на хайвер легиони от имитатор на маса , карти . и видео игри. Оттогава той е станал доста популярен като неизменна част от “ онази “ култура , и преживя възраждане през последните години , поради множество медийни препратки и D & D- маркови продукти. История

Първият Dungeons и Dragon игра е издаден през 1976 г. като алтернатива на сегашната стратегия и статуетка основава военни игри. Оригиналните подземия и дракони само се състои от три оскъдни правилници , но няколко благочестиви фенове в началото на живота на играта направени много добавки, които по-късно са били включени в играта . Dungeons и Dragons беше една от първите игри за прилагане на гъвкави статистика характер , и предвид възможността за случайни събития и статистика базирани битка . Поради тези геймплей елементи , много хора смятат, Dungeons и Dragons да бъде първият модерен ролева игра и основа за много титли модерна видео игра . Въпреки Dungeons и Dragons бяха помрачени от спорове в края на 1980-те и 1990-те години , титлата остава изключително популярен , и TV предавания като The Simpsons и Futurama препращат към играта често. A филм също е направена през 2000 г., а продължението е в процес на разработка .

Удобства

Има няколко подпис геймплей елементи на Dungeons и Dragons играта , някои на които предоставяме в други франчайзи ролевите . Играта започва, когато майстор тъмница е избран . Този човек наблюдава действието и гарантира, че правилата се спазват по време на всяка крачка , и е отговорен за вземане на решение съдбата на героя в битка. Всеки човек играе , който не е Dungeon Магистър създава характер. Те могат да определят различни статистически данни способности, да вземе решение за работа (което идва с различни способности) и изберете една морална подравняване. След знака са настроени , играта обикновено се задава с поръчкови борда и многостенна щанца, за да се определи случайни събития . Тъй като почти всеки аспект на Dungeons и Dragons е по избор , няма две игри ще играят навън по същия начин.

Вашият коментар