Как да създадете Champions Character

Champions беше един от първите супергерой ролеви игри и е водещата гейм на HERO система на ролеви игри. Тя разчита на точкова система , базирана за възлагане характер способности , позволявайки на играчите да собствен дизайн символи в рамките на ограниченията , определени от овладеят играта (GM ) . Нещата ще трябва
HERO System Правилник
Hero Designer софтуер за създаване на характер ( по желание) на MarketBook.bg Покажи повече инструкции

1

определи какъв вид на герой , който искате да играете. В superheroic кампания , героите могат да бъдат тухли (силни знака) , енергийни проектори ( стрелям енергия бласти ), gadgeteers (Използвайте superweapons ), бойни изкуства ( майстори на бойни умения) и mentalists (четене, контрол и атакуват съзнанието ) . Някои знаци могат да се смесват класове, като Супермен , имащ и двете супер – сила и топлина визия .

2

Разберете от GM колко точки от характеристиката , което трябва да изгради своя характер и как те могат да бъдат изразходвани . Обикновено, GM ще наложи максимален брой точки, за да харчат, колко трябва да бъде балансирано с недостатъци , и колко мощни атаки и защити може да бъде.

3

Присвояване точки Характеристики на героя ви да ( естествени атрибути ) в съответствие с концепцията , която сте избрали : . тухли трябва да обикновено имат висока якост , физическата защита , възстановяване и Stun , докато бойни изкуства трябва да имат висока сръчност и бързина, и mentalists трябва да имат висока Ego и обикновено високо присъствие и величие <Бразилски>
4

Разпределяне точки за умения на героя ви , които представляват знания или обучение на героя . Повечето умения може да се основава на характеристика ; колкото повече точки , инвестирани в Skill , толкова по-добре характера е в него ( представлявана от по-висок максимален успех ролка) . Някои умения , като например Breakfall или работа в екип, са по- полезни по време на битка , докато други умения , като например Inventor или фелдшер , са по- полезни , преди или след него. Някои умения , като Martial Arts маневри, позволяват на героя да се бори по-добре по време на битка .

5

Разпределете пункта до социални придобивки ( бакшиш ), специални обезщетения характер се радва и таланти , необичайни способности характер . Perks често могат да бъдат премахнати в полза на ролеви игри, докато таланти могат да подобрят способността за извършване на определени умения , като например използването на Talent Double – съединен за подобряване акробат Skill поименно.

6

разпредели точки правомощията на героя според концепцията характер и предназначение специален ефект. Правомощия са дадени генерични наименования; специален ефект определя какво всъщност прави силата : Lightbar купува или Energy Blast или с уведомяване Killing Attack да представляват е в състояние да хвърлят цилиндрични енергийни плазми по мишени , в зависимост от това колко щети той иска да направи . Правомощия могат да бъдат променени с предимства , за да ги направим повече неща (увеличаване цената на точка ), Ограничения за ограничаване кога и как те могат да бъдат използвани (намаляване на разходите на точка) , и поставени в рамки, за да позволи закупуване на по-големи правомощия за по-малко точки . <Бразилски>
7

Дай характера набор от недостатъци , за да се балансира допълнителните точки, похарчени за умения , бакшиш , таланти и правомощия . Недостатъците трябва да бъдат дадени на базата на концепцията на характер и следва да спомогне за определянето на характера , не е определен единствено за точките .

8

Представете вашия характер за одобрение от ОС и да направи каквито и да било промени на GM иска да пасне на герой в кампанията си .

Вашият коментар