Инструкция за програмиране на 3D игри

Видео игри в 3 -D вземат огромно разнообразие от форми, включително шутър от първо лице , съкровища ловни приключения и полетни симулации. Всички тези игри са в общи визуални елементи , които се появяват , за да се отдалечавам и предварително реалистично в космоса , колкото предметите от реалния свят го правят. Можете да направите игра с такива елементи като изучаваме как съществуваща игра е направена , след това модифициране на играта е изходния код , докато оригиналната игра вече не се разпознава . Програмиране на 3 -D игра ви позволява да създадете герои и околни среди не компютърен монитор някога е показан преди . Инструкции

1

Възпроизвеждане на някои от съществуващите 3-D игри, като платформите на пръчици, StepMania или Big Solitaires 3-D . Не забравяйте да изберете игри , чиито източник е отворен, което означава, свободно достъпна .

2

Изтегли програмния код за играта , която искате да базирате 3 -D игра . Можете да намерите този код като ZIP архив на същия обект , който сте изтеглили изпълнимия файл на играта е от .

3

Прочетете документацията , която идва с цип архива , и нахвърлям на езика за програмиране, използван за развитие на играта.

4

Инсталирай свободен източник компилатор за езика, на който пише в предишната стъпка. Сайт Open Watcom има компилатор за програмите C ++ и Java сайт Oracle има компилатор за Java програми.

5

Open в текстообработваща програма всеки източник файл в пощенски архив , който сте изтеглили в стъпка 2, след това прочетете всяко твърдение в тези файлове. Напишете вашия коментар във файла източник за изявления , които имат смисъл за вас. Изходните файлове ще имат съществуващите коментари , обясняващи някои твърдения. Използвайте тези коментари , за да научите как да пишете вашите коментари. След като сте разбрали всички изявления във всички файлове с изходен код на , ще се разбере програмата достатъчно добре, за да направят значителни промени в него .

6

Compile на 3 -D игра изходния код след като е прочел инструкциите на вашия компилатор за .

7

Изпълнете игра едно изявление в даден момент, като се използва за отстраняване на грешки инструменти си съставител е . Както изпълни всяко твърдение , запишете имената и стойностите на всяка променлива в изходния код на файла . Например, в една приключенска игра можете да видите един хипотетичен променлива, наречена “ PlayerPoints . “ Напишете ценностите на тази променлива , тъй като увеличава или намалява по време на изпълнението на играта. Правейки това, ще разкрие как изявления, че промяна “ PlayerPoints “ работа .

8

Напиши нови коментари отразяват това, което сте научили от засилване чрез кода. Повторете предишната стъпка и тази стъпка, докато имате коментар за всяка декларация, в изходния код.

9

Промяна на един от номерата или цитирания текст променливи във файл източник , след това прекомпилирате и да играе на играта , гледане на ефекта от промяната . Например , промяна на първоначалната стойност на PlayerPoints до 100 вместо 10 , и забележете как тази повишена актив засяга поведението на героя.

10

Напиши кода за програмиране за все по -широки промени в играта. Например , промяна на текстурата на лабиринт от тухла с камък. Вашият изследване на кода, в стъпки седем и осем ще осигури необходимото време за тази стъпка знания. Събиране и тества играта, след всяка промяна.

11 <​​р > Повторете стъпка 10 , докато вече не може да разпознае оригиналния 3 -D игра. Достигането на този етап означава, че вие ​​сте създали нов 3 -D игра.

Публикувано в Games

Вашият коментар